X بستن تبليغات
X بستن تبليغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
يک جام ديگر در انتظار کهکشاني ها
دسته بندی : اخبار فوتبالی,,
  • بازدید : (64)
يک جام ديگر در انتظار کهکشاني ها

پيش بازي رئال مادريد-سن لورنزو


دو تيم رئال مادريد و سن لورنزو، امشب در فينال جام باشگاه‌هاي جهان در ورزشگاه مراکش شهر مراکش در کشور مغرب، به مصاف يکديگر خواهند رفت.

در این دیدار کاسیاس هفتصدمین حضورش در پیراهن رئال مادرید را تجربه خواهد کرد و این در حالیست که آنچلوتی می‌خواهد شاگردانش در آخرین دیدار سال 2014، پیروز از میدان خارج شوند.

رئال مادرید

شاگردان کارلو آنچلوتی، وضعیت بسیار خوبی دارند. یکی از بهترین رئال های دهه ی اخیر، در حال حاضر در 21 بازی پیاپی موفق به کسب پیروزی شده و تنها 3 بازی تا شکستن رکورد پیروزی‌های متوالی که در دستان تیم کوریتیبا است، فاصله دارد. رئال بازی اول خود را نیز با نتیجه 4-0 و با قدرت پیروز شد و به نظر نمی‌رسد سن لورنزو بتواند خللی در روند فوق‌العاده ی تیم آنچلوتی ایجاد کند. خامس رودریگس، هافبک رئال که در بازی قبل به دلیل مصدومیت، نیمکت نشین بود، شرایط بازی کردن را پیدا کرده و احتمال فیکس شدنش بالاست. مودریچ با وجود حضور در تمرینات، همچنان نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

سن لورنزو

قهرمان آمریکای جنوبی که دیدار قبلی خود مقابل اوکلند سیتی، موفق شد در وقت‌های اضافه به پیروزی برسد، مسلما کار سختی مقابل سپیدپوشان پیش رو خواهد داشت. سن لورنزو و رئال تا به حال به مصاف یکدیگر نرفته اند و این اولین بازی رسمی بین دو تیم است. سن لورنزو در 5 بازی اخیر خود، 4 پیروزی و یک شکست تجربه کرده و در کل تیم آماده ای نشان داده است.

برچسب ها : ,,
نيمار: مي‌توانيم رئال را در چمپيونزليگ ببريم
  • بازدید : (76)
نيمار: مي‌توانيم رئال را در چمپيونزليگ ببريم

نيمار: مي‌توانيم رئال را در چمپيونزليگ ببريم


نيمار، ستاره ي برزيلي بارسلونا عنوان کرد که تيمش مي‌تواند رئال مادريد را در ليگ قهرمانان شکست دهد.

سپیدپوشان که با پیروزی مقابل کروز آزول،بیست و یکمین پیروزی پیاپی خود را کسب کردند، فصل گذشته موفق شدند دهمین عنوان قهرمانی اروپا را کسب کنند. شاگردان آنچلوتی در فص جاری نیز عزم خود را جزم کرده تا برای یازدهمین قهرمانی بجنگند ولی نیمار معتقد است که تیمش می‌تواند در لیگ قهرمانان رئال را شکست دهد.

او گفت:" قهرمانی در چمپیونزلیگ آرزوی من از دوران کودکی است و البته، تصور آن با بارسا فوق‌العاده خواهد بود. رئال مادرید تیمی عالی با بازیکنانی بسیار خوبی است، بهترین‌ها در جهان، و همچنین آنها خیلی خوب کار کرده اند. ولی من به هم‌تیمی ها و تیممان ایمان دارم. فکر می‌کنم که می‌توانیم بهتر کار کنیم و مطمئنم قهرمان خواهیم شد."

نیمار همچنان معتقد است که مسی بهترین بازیکن جهان است. او در این رابطه گفت:" برای من، بازی کردن با بهترین بازیکن جهان کار آسانی است. بازی کردن با بهترین‌ها همیشه کار آسانی است. این یک افتخار برای من است. در زمان حضورم در برزیل، وقتی او را تماشا می‌کردم، الگوی من بود و حالا در کنار هم هستیم و می‌بینم که هر چیزی که به آن فکر کرده بودم به حقیقت پیوسته و این خیلی اتفاق خوبی است."


برچسب ها : ,,
هواداران سن لورنزو: رونالدو که ترسي ندارد
  • بازدید : (57)
هواداران سن لورنزو: رونالدو که ترسي ندارد

هواداران سن لورنزو: رونالدو که ترسي ندارد


سن لورنزو امشب حساس ترين و مهمترين بازي تاريخ حياتش را مقابل رئال مادريد برگزار خواهد کرد.

 بیش از 1000 هوادار سن لورنزو، رنج سفر طولانی مدت به مراکش را به جان خریده و برای تشویق تیمشان مقابل رئال، وارد شهر مراکش شده اند.این هواداران همانند تمام آرژانتینی ها، بسیار پرشور و با تعصب در مورد تیم محبوب خود صحبت می کنند. برای آنها مقابله با رئال، حساسترین دیدار تاریخ به حساب می آید.


خوان پالرمو یکی از این هواداران است که به مراکش آمده است. وقتی از او در مورد ترس از کریس رونالدو سوال پرسیده شد وی اینگونه جواب داد:" رئال بدون شک بهترین تیم جهان است اما ما سن لورنزویی ها همیشه خوشبین هستیم.امشب مقابل رئال برای مرگ و زندگی بازی خواهیم کرد و برای هر توپی می جنگیم.

کریس رونالدو؟ سن لورنزو پاپ سن فرانسیسکو را دارد. خدا و پاپ با ما هستند دیگر دلیلی ندارد که بخواهیم از کریستیانو و از رئال مادرید بترسیم.رئال بدون مودریچ از فدرتش کم شده و خامس و راموس هم در اوج آمادگی نیستند. می توانیم از این مساله استفاده کرده و رئال را شکست دهیم." نکته جالب در اینجا بود که تمام هواداران سن لورنزو چنین عقیده ای داشتند و معتقد بودند که کریس رونالدو ترسی ندارد.

برچسب ها : ,,,
راموس: بازي کنار په په يک افتخار است
  • بازدید : (62)
راموس: بازي کنار په په يک افتخار است

راموس: بازي کنار په په يک افتخار است


راموس امشب در کنار په په، زوج دفاعي رئال در مقابل سن لورنزو در فينال جام جهاني باشگاه ها را تشکيل خواهد داد.

 رئال مادرید در آستانه کسب چهارمین افتخار رسمی خود در سال 2014 قرار دارد.این تیم تا بدینجا، لیگ قهرمانان، سوپرجام اروپا و کوپا دل ری را فتح کرده و در صورت برتری مقابل سن لورنزو، جام جهانی باشگاه ها را نیز تصاحب خواهد کرد.

راموس در آستانه این دیدار حساس به خبرنگاران گفت:" امیدوارم با پیروزی در بازی امشب، تاریخساز شویم. برای تاریخسازی باید قهرمان شد و کسب افتخار کرد. همه ما از کار کردن زیر نظر آنچلوتی خوشحالیم و امشب هم سعی خواهیم کرد تا یک جام دیگر به افتخارات رئال مادرید اضافه کنیم.

بازی در فینال، خود یک انگیزه بسیار مهم برای هر بازیکنی محسوب می شود.به عنوان یک فوتبالیست از بازی برای رئال و عملکردمان تا بدینجای کار، احساس افتخار می کنم. رئال در سراسر دنیا هواداران بی شماری دارد و با حمایت هوادارانمان در مراکش، برای پیروزی گام به بازی فینال می گذاریم."

راموس در واکنش به صحبت های مدیر باشگاه سن لورنزو که گفته بود، تیمش نگران خشونت په په است گفت:" به اعتقاد من، په په یکی از سه مدافع برتر دنیاست و بازی در کنار او یک افتخار است. فوتبال ورزش سختکوش هاست و په په یکی از آنهاست.او در سطح بسیار بالایی فوتبال بازی می کند."

برچسب ها : ,,,
منز: اگر فوتباليست نمي شدم،الان در زندان بودم
  • بازدید : (103)
منز: اگر فوتباليست نمي شدم،الان در زندان بودم

منز: اگر فوتباليست نمي شدم،الان در زندان بودم


جرمي منز، بازيکن فرانسوي اين فصل ميلان، امشب به ورزشگاه المپيکوي شهر رم باز مي گردد تا در مقابل تيم سابقش قرار بگيرد.

منز زمانی در تیم رم بهترین بازی ها را ارائه می داد اما از این تیم راهی پاریس سنت ژرمن، تیم زادگاهش شد و این تابستان بار دیگر به ایتالیا اما به قصد پوشیدن پیراهن تیم میلان بازگشت.

منز در یک مصاحبه به گاتزتا گفت که اگر فوتبالیست نمی شد الان در زندان به سر می برد:"شاید اگر فوتبالیست نمی شدم الان در زندان بودم. جایی که خیلی از دوستانم در آنجا هستند. من در حومه پاریس بزرگ شدم و آنجا مرکز همه گونه خلاف بود. دزدی، مواد مخدر و...."

همچنین در آستانه جدال حساس امشب، رودی گارسیا مربی رمی ها به تمجید از منز پرداخت و او را بازیکنی با استعداد و مهارت بالا توصیف کرد. بدون شک ملاقات دوباره این ستاره فرانسوی با هم تیمی های سابقش، جالب و جذاب خواهد بود.

برچسب ها : ,,
قدرت منچستريونايتد به استون ويلا چیره نشد
  • بازدید : (57)
قدرت منچستريونايتد به استون ويلا چیره نشد

توقف منچستريونايتد در خانه استون ويلا


منچستريونايتد پس از 6 پيروزي پياپي، امشب در ورزشگاه ويلا پارک بيرمنگام مقابل استون ويلا با نتيجه 1-1 متوقف شد.

یونایتدها امیدوار بودند که با پیروزی در این دیدار، فاصله شان را با منچسترسیتی همچنان در عدد 5 نگه ‏دارند اما حالا وستهام را در یک قدمی شان می بینند.‏
بازی با حملات منچستریونایتد آغاز شد اما تیم میزبان خیلی زود توانست خودش را از زیر این فشار خارج کند و در دقیقه 18 به گل ‏رسید. یک ارسال بلند از دلف برای بنته که، با کنترل سینه این مهاجم بلژیکی و ضربه او، به گل اول بازی تبدیل شد. یونایتدها تلاش ‏زیادی کردند تا همان نیمه اول به گل تساوی برسند اما این نیمه با برتری 1-0 استون ویلا به پایان رسید. ‏
یونایتدها که نمی خواستند روند نتایج خوب شان قطع شود، نیمه دوم را هجومی تر آغاز کردند و سرانجام در دقیقه 53، توسط رادامل ‏فالکائو به گل رسیدند. ارسال تماشایی اشلی یانگ به داخل محوطه جریمه استون ویلا، با ضربه سر فالکائو، به گل تساوی شیاطین ‏سرخ تبدیل شد.‏
در حالی که هر دو تیم به دنبال رسیدن به گل برتری بودند، خطای شدید گابریل آگبونلاهور روی اشلی یانگ، کارت قرمز مستقیم را ‏برای او به همراه داشت تا استون ویلا 10 نفره شود. اما برتری نفری یونایتدها هم نتوانست به آنها کمک کند تا به گل دوم برسند و ‏بازی در نهایت با همان نتیجه 1-1 به پایان رسید. ‏
با این تساوی یونایتدها 32 امتیازی شدند تا با یک امتیاز برتری نسبت به وستهام، در رتبه سوم جدول جای داشته باشند.‏

نتایج سایر دیدارها:‏

هال سیتی 0-1 سوانسی

کوئینزپارک رنجرز 3-2 وست بروم

ساوتهمپتون 3-0 اورتون

تاتنهام 2-1 برنلی

وستهام 2-0 لسترسیتی

برچسب ها : ,,
سوارز بلآخره گل زد
  • بازدید : (60)
سوارز بلآخره گل زد

سوارز: نشان داديم بارسا پاپس نکشيده است


لوئيس سوارز پس از 577 دقيقه ناکامي در گلزني در لاليگا، سرانجام موفق شد در ديدار امشب مقابل کوردوبا به گل دست يابد.

سوارز پیش از این، دو گل در لیگ قهرمانان برای بارسا به ثمر رسانده بود(مقابل آپوئل و پی اس جی) و 6 پاس گل نیز داده بود. او در مقابل کوردوبا گل دوم بارسا و گل اول خود در لالیگا را به ثمر رساند.

مهاجم جنجالی اروگوئه ای، در پایان این دیدار که به برتری 5-0 بارسا انجامید به خبرنگاران گفت:" بالاخره در لالیگا توانستم گل بزنم و حالا خیالم راحت شد. مثل همیشه این گل را به همسر و فرزندانم تقدیم کردم.آنها در خانه منتظر گلزنی من بودند.

گلزنی برای یک مهاجم همیشه مهم است. هواداران همیشه حامی من بودند و می دانستم که بالاخره لحظه های خوب برای من خواهند رسید.من یک مهاجمم و همیشه دوست دارم گل بزنم ولی از طرفی دوست دارم به تیمم کمک کنم تا به پیروزی دست یابد و این کار را می شود با دادن پاس گل هم انجام داد.به همین خاطر گل نزدن خیلی آزارم نمی داد."


سوارز ادامه داد:" مساوی برابر ختافه برای ما گران تمام شده بود و می خواستیم با پیروزی بر کوردوبا نشان دهیم که از مبارزه در لالیگا عقب نکشیده ایم.پیروزی مهمی بود .برای ما خیلی مهم بود که با برد به تعطیلات برویم و همینگونه نیز شد."

برچسب ها : ,,
کلوپ: ما حالا شبيه يک مشت احمق هستيم
دسته بندی : اخبار فوتبالی,آلمان,,
  • بازدید : (63)
کلوپ: ما حالا شبيه يک مشت احمق هستيم

کلوپ: ما حالا شبيه يک مشت احمق هستيم


يورگن کلوپ، سرمربي بروسيا دورتموند، پس از شکست 2-1 تيمش مقابل وردربرمن، اعلام کرد که خود و بازيکنانش ‏اکنون شبيه "يک مشت احمق" به نظر مي رسند.

زردها که امیدوار بودند در آخرین دیدار سال 2014، به نتیجه خوبی برسند، با این شکست، به ‏رتبه هفدهم جدول سقوط کردند. کلوپ اکنون امیدوار است که فرصت تعطیلات زمستانی به تیمش کمک کند تا بتوانند به ‏روزهای خوب شان برگردند.‏
او به خبرنگاران گفت:" بهترین خبر امروز این است که سال 2014 به پایان رسید. هر انتقادی که اکنون از ما می شود، ‏منصفانه است. ما اکنون مثل یک مشت احمق به نظر می رسیم و این کاملا تقصر خودمان است. ما اکنون سه هفته زمان ‏داریم تا آماده شویم. سپس می توانیم شرایط مان را روبه راه کنیم."‏
بروسیا دورتموند در اولین دیدارشان بعد از تعطیلات زمستانی، به مصاف بایر لورکوزن خواهد رفت.‏

برچسب ها : ,,
کارلوس: رونالدو از مسي تاثيرگذارتر است
  • بازدید : (65)
کارلوس: رونالدو از مسي تاثيرگذارتر است

 

کارلوس: رونالدو از مسي تاثيرگذارتر است

 

روبرتو کارلوس، اسطوره ي رئال مادريد معتقد است که رونالدو، فوق ستاره ي رئال مادريد نسبت به مسي بازيکن تاثيرگذار تري است.

 رونالدو در کنار مسی و نویر، نامزد دریافت توپ طلا ی سال 2014 است و در ژانویه ، برنده ی آن مشخص خواهد شد. کارلوس 41 ساله که بین سال‌های 1996 تا 2007، 527 بازی برای سپیدپوشان انجام داده، معتقد است که رونالدو بهترین بازیکن جهان است.
او گفت:" کریستیانو رونالدو هنوز بهترین بازیکن جهان است و مسی مثل بقیه در مقایسه با او شکست خورده است. او رکورد می‌شکند ولی کریستیانو از او تاثیر گذارتر است."
کارلوس سپس راجع به جام باشگاه‌های جهان گفت:" برای تیم‌های آمریکای جنوبی، اهمیت این جام مثل تیم‌های اروپایی است. مادرید همچنان بهترین تیم جهان است."


برچسب ها : ,,
روبرتو کارلوس: اين رئال هيچ رقيبي ندارد
  • بازدید : (115)
روبرتو کارلوس: اين رئال هيچ رقيبي ندارد

روبرتو کارلوس: اين رئال هيچ رقيبي ندارد


روبرتو کارلوس را بهترين دفاع چپ تاريخ رئال مادريد مي دانند. او که هم اکنون در فوتبال ترکيه مربيگري مي کند، علاقمند است روزي براي اين کار به اسپانيا برگردد.

کارلوس در مصاحبه با رادیو اوندا سرو، در مورد شرایط خودش و رئال مادرید صحبت کرد. چکیده این مصاحبه در زیر می آید:

رئال مادرید

وضعیت رئال خیلی خوب است.مربی خوبی دارد که به موفقیت های تیم، کمک زیادی کرده است. سال 2014 سال فوق العاده ای برای همه رئالی ها بود.درست است که این تابستان، دی ماریا و ژابی رفتند، اما خامس و کروس به خوبی جای آنها را پر کردند.آنها بازیکنانی در سطح بسیار بالا هستند.وقتی مربی یا بازیکنان یک تیم عوض می شوند، همواره نگرانی هایی بوجود می آید. اما در رئال همه چیز به خوبی پیش می رود.

برچسب ها : ,,
پيام لئو مسي به مناسب خداحافظي هانري
  • بازدید : (61)

پيام لئو مسي به مناسب خداحافظي هانري


"تيري هانري"، فوق ستاره فرانسوي سابق تيم هاي آرسنال و بارسلونا، چند روز پيش خداحافظي رسمي خود از دنياي فوتبال را اعلام کرد.

در واکنش به خداحافظی هانری از دنیای فوتبال، بسیاری از بازیکنان و هم تیمی های سابق او، در صفحات اجتماعی خود به تقدیر از این ستاره فرانسوی پرداخته و یاد روزهایی که او در زمین فوتبال می درخشید را گرامی داشتند.

آخرین این بازیکنان، لئو مسی بود. مسی امروز در صفحه اجتماعی خود نوشت:" تیری عزیز، هیچگاه روزها و لحظات شیرینی که در کنارت بازی کردم را از یاد نخواهم برد. برای تو در دوره جدید زندگیت، آروزی بهترین ها را دارم."

برچسب ها : ,,
نظر جالب مانچینی در مورد بالوتلی
دسته بندی : اخبار فوتبالی,,
  • بازدید : (151)
نظر جالب مانچینی در مورد بالوتلی

مانچيني: بالوتلي دوست دارد مثل زلاتان شود


روبرتو مانچيني، سرمربي اينتر، اعلام کرد که ماريو بالوتلي دوست دارد به جايگاهي مانند زلاتان ابراهيموويچ دست کند ‏و اميدوار است که بتواند روزي به خوبي اين ستاره سوئدي شود.

بالوتلی و زلاتان زمانی زیر نظر مانچینی در اینتر هم تیمی بودند و مانچینی معتقد است که ‏ستاره سوئدی می تواند الگوی مناسبی برای سوپرماریو باشد.‏
مانچو در سخنرانی اش در دانشگاه بوکونی شهر میلان، گفت:" ماریو دوست دارد مثل زلاتان شود. اما زلاتان چن سال ‏بیشتر بازی کرده و تجربه، کیفیت، کلاس و قدرتی دارد که بالوتلی هنوز به آن نرسیده است؛ هرچند سال های زیادی است ‏که بازی می کند. ‏
بالوتلی این پتانسیل را دارد و تردیدی نیست که آنها در کنار هم فوق العاده بودند. ماریو آن زمان خیلی جوان بود و اکنون ‏با خیلی از مسائل کنار آمده است. امیدوارم و برایش آرزو می کنم که مثل زلاتان شود."‏
مانچینی همچنین معتقد است که حضور افراد جوان تر در فدراسیون فوتبال ایتالیا می تواند باعث پویایی فوتبال این کشور ‏شود:" امیدوارم در راس فدراسیون، افراد جوان حضور پیدا کنند. افراد جوان ممکن است اشتباه کنند اما آنها مطمئنا ‏کارهای خوبی هم انجام خواهند داد؛ ضمن اینکه از اشتباهات هم می توان درس گرفت. جوان ها، آینده ما هستند و من ‏همیشه دوست دارم که آنها رشد کنند."‏‎ ‎

برچسب ها : ,,
روبرتو کارلوس:نيمار سومين بازيکن برتر دنياست
  • بازدید : (55)
روبرتو کارلوس:نيمار سومين بازيکن برتر دنياست

روبرتو کارلوس:نيمار سومين بازيکن برتر دنياست


روبرتو کارلوس، ستاره سابق تيم ملي برزيل، با ستايش از نيمار، کاپيتان فعلي سلسائو، او را يک پديده توصيف کرد و ‏تاکيد کرد که اين مهاجم جوان، اکنون براي رسيدن به عنوان بهترين بازيکن دنيا با ليونل مسي و کريس رونالدو رقابت ‏دارد.

بعد از رقابت های جام جهانی و حضور کارلوس دونگا روی نیمکت تیم ملی برزیل، بازوبند ‏کاپیتانی به نیمار رسید. او در فهرست اول توپ طلا هم حضور داشت و روبرتو کارلوس معتقد است که او سومین ‏بازیکن برتر دنیا در فصل جاری است.‏
‏ او به خبرنگاران گفت:" نیمار یک پدیده است. او خیلی زود با فوتبال اروپا هماهنگ شد. او در ترکیب بارسا و برزیل ‏نمایش های درخشانی داشت. مسئله این است که مسی و رونالدو هر روز بهتر می شوند. نیمار هم تلاش می کند تا به ‏سطح آنها برسد اما هر بار او نزدیک می شود، آنها هم بهتر می شوند. به نظر من، سه بازیکن برتر دنیا در این فصل، ‏رونالدو، مسی و نیمار هستند."‏
نیمار در 60 بازی برای تیم ملی برزیل، 42 گل به ثمر رسانده است و در فهرست بهترین گلزنان تاریخ تیم ملی برزیل، ‏در رتبه پنجم قرار دارد.‏‎ ‎

برچسب ها : ,,,
چيچاريتو رئال را ترک نخواهد کرد
  • بازدید : (59)
چيچاريتو رئال را ترک نخواهد کرد

چيچاريتو رئال را ترک نخواهد کرد


به گفته ي مدير برنامه‌هاي خاوير هرناندز، مهاجم رئال مادريد، او سپيدپوشان را در نقل و انتقالات زمستاني ترک نخواهد کرد.

 مهاجم مکزیکی در اواخر تابستان به صورت قرضی از منچستریونایتد به رئال پیوست ولی با وجود آمادگی کریم بنزما و روی فرم نبودن او و همچنین کمبود دقایق بازی، باعث شده تا او کمتر به بازی گرفته شود.به همین دلیل، شایعه شده بود که هرناندز می‌خواهد در زمستان رئال را ترک کند ولی مدیربرنامه های چیچاریتو عنوان کرد که او قصد رفتن ندارد.

او گفت:" گاهی رسانه ها، شرایط را بزرگ و غیرواقعی نشان می‌دهند. او باشگاه را در ژانویه ترک نخواهد کرد. او دوست دارد بیشتر بازی کند ولی می‌داند که با تلاش زیاد به او فرصت داده خواهد شد. آینده ی خوبی مقابل اوست. رئال تیمی بسیار جذاب و فوق‌العاده است و کسب جایگاه در این تیم کار دشواریست. ولی خاویر هم کیفیت بالایی دارد و تلاش می‌کند."

مدیر برنامه های چیچاریتو درباره آینده ی او گفت:" اگر مادرید تلاشی برای دائمی کردن او نکند، به یونایتد باز خواهد گشت. در هر صورت برای هر اقدامی باید با مسئولین یونایتد در تماس باشیم."

برچسب ها : ,,
پيشنهاد وسوسه کننده برای بنزما
  • بازدید : (57)
پيشنهاد وسوسه کننده برای بنزما

پيشنهاد 50 ميليوني ليورپول براي بنزما


باشگاه ليورپول قصد دارد براي خريد کريم بنزما، مهاجم رئال مادريد، پيشنهادي به سپيدپوشان ارائه دهد.

عملکرد بسیار خوب بنزما در طول فصل جاری و فصل گذشته،توجه دیگر تیم‌های بزرگ را به مهاجم سپیدپوشان جلب کرده است. ال کاتا موفق شد در لیست 23 نفره ی توپ طلا حضور داشته باشد و همچنین جایزه بهترین بازیکن سال فرانسه را دریافت کند. حال روزنامه دیلی اکسپرس، گزارش داد که لیورپول قصد دارد جای خالی لوئیس سوارز در خط حمله اش را با مهاجم فرانسوی پر کند. پس از جدایی سوارز، لیورپول ریکی لمبرت و بالوتلی را جایگزین او کرد که هیچ کدام نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند.گزارش‌ها حاکی از آن است که پیشنهاد لیورپول، چیزی حدود 50 میلیون پوند خواهد بود.


برچسب ها : ,,,
پرسپوليس و سهميه‌هاي محدود در نقل و انتقالات
دسته بندی : اخبار فوتبالی,ایران,,
  • بازدید : (41)
پرسپوليس و سهميه‌هاي محدود در نقل و انتقالات

پرسپوليس و سهميه‌هاي محدود در نقل و انتقالات


حميد درخشان در حالي به دنبال جذب بازيکن جديد و تقويت تيمش برآمده که به نظر مي رسد فهرست اين اجازه عرض اندام چنداني براي حضور پررنگ در نقل و انتقالات را ندهد.

پرسپولیس مانند همه تیم ها می توانست سه سهمیه آزاد و خارج از فصل نقل و انتقالات جذب کند که اومانا و جعفرپور را به خدمت گرفت و گفته می شود شهاب زاهدی هم اگر چه بازیکن تیم امید پرسپولیس بود اما چون در میانه فصل به جمع بزرگسالان اضافه شد و قرارداد بست و کارت بازی او توسط سازمان لیگ صادر شد، این بازیکن هم سومین سهمیه آزاد آنها محسوب می شود.

این تیم می توانست 6 بازیکن جدید در نقل و انتقالات نیم فصل به خدمت بگیرد و یک بازیکن هم جایگزین ماهینی نماید.خالقی فر را که جانشین ماهینی بدانیم، 6 سهمیه دیگر باقی می ماند که در این باره هم گفته می شود اضافه کردن مرتضی قدیمی پور گلر امیدهای پرسپولیس به فهرست این تیم، یکی از 6 سهمیه باقیمانده را به خود اختصاص داده و آنها فقط می توانند 5 بازیکن دیگر جذب کنند.البته فهرست 18 نفره آنها فقط یک جای خالی دارد و برای جذب بازیکن جدید ناچارند برخی بازیکنان را در لیست فروش قرار دهند.

برچسب ها : ,
آرسنال به دنبال هافبک بارسلونا
  • بازدید : (61)
آرسنال به دنبال هافبک بارسلونا

آرسنال به دنبال هافبک بارسلونا


آرسنال قصد دارد پدرو، هافبک اسپانيايي بارسلونا را به خدمت بگيرد.

پس از الکسیس سانچز که یکی از بهترین خرید‌های چند فصل اخیر آرسنال محسوب می‌شود، حال آرسنال به دنبال خرید دومین بازیکن از بارسا است. پدرو که در حال حاضر با حضور سوارز، نیمار و مسی، جایگاهی برای خود در ترکیب اصلی بارسلونا پیدا نمی‌کند. روزنامه اسپورت چاپ کاتالونیا گزارش داد که که آرسنال قصد دارد پیشنهادی 33 میلیون یورویی برای به خدمت گرفتن این هافبک-مهاجم اسپانیایی به آبی اناری ها ارائه کند. در حال حاضر، آرسنال در پست پدرو، چمبرلین و والکات را در اختیار دارد و باید دید که ونگر چه نقشه ای برای بازی دادن به بال‌های خود در سر دارد.

برچسب ها : ,,,
نشست خبري رئال مادريد - کروز آزول
  • بازدید : (70)
نشست خبري رئال مادريد - کروز آزول

آنچلوتي: شالکه؟ فقط به کروزآزول فکر ميکنم


رئال مادريد و کروز آزول مکزيک، امشب براي تعيين تيم فيناليست جام جهاني باشگاه ها به مصاف هم خواهند رفت.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری این دیدار حساس حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پرتعداد حاضر در محل کنفرانس پاسخ گفت:

نیمه نهایی جام جهانی باشگاه ها

این مسابقات را جدی گرفته ایم .امیدوارم امروز بازی خوبی را شاهد باشیم و کیفیت زمین چمن هم خوب باشد.استقبال خیلی خوبی از ما در مراکش شده و باید بگویم که همه ما از جو حاکم در اینجا به وجد آمده ایم.

زوج دفاعی رئال در این بازی

من 4 دفاع مرکزی دارم که به اعتقاد من بهترین های دنیا هستند. برای تک تک آنها ارزش زیادی قائلم.


برچسب ها : ,,,
10 بزرگي که ستاره نيمکت نشدند
دسته بندی : اخبار فوتبالی,ایران,,
  • بازدید : (72)
10 بزرگي که ستاره نيمکت نشدند

10 بزرگي که ستاره نيمکت نشدند


در تاريخ فوتبال کشورمان، بيش از ساير کشورهاي صاحب فوتبال قانون نانوشته «هر بازيکن بزرگي، ضرورتا مربي بزرگي نمي‌شود» مصداق يافته است.

بازیکنان بسیار بزرگی در تاریخ فوتبال ما بوده اند که یا اصلا به سمت مربیگری نرفته و یا اگر هم رفته اند، صاحب افتخار و اعتبار نشده و ناکام شده اند می‌ توان این 10 مرد را به عنوان بزرگترین ستاره هایی که مربی بزرگی نشده اند، تعریف کرد:

1. امیرمسعود برومند: یکی از بزرگترین بازیکنان فوتبال ایران که او را بهترین مهاجم 45 سال اول فوتبال ایران می‌دانند، مدت کوتاهی سرپرست شاهین و پرسپولیس بود ولی هیچ وقت به سمت سرمربیگری نرفت ...

2. بیوک جدیکار: گوش چپ بزرگ فوتبال ایران که هوشی وسیع داشت و براساس تصور ذهنی آن دوران باید مربی بزرگی هم می‌ شد که نشده با این حال تمایل به ادامه فعالیت با عنوان مربی در فوتبال دهه 30 تا 50 کمتر وجود داشت.

3. همایون بهزادی: بهترین سرزن تاریخ فوتبال ما 40 سال قبل مربیگری را شروع کرد، در ابتدای کار با آوردن ستارگان جوان برای پرسپولیس خوش درخشید اما کناره گیری از پرسپولیس و بروز حوادثی در بعد از انقلاب او را کلا از مربیگری دور کند.

4. حسین کلانی: مرد با اخلاق و فوتبالیست با کلاس دهه 40 و 50 بلافاصله بعد از پایان دوران فوتبال به سمت ادامه تحصیل رفت و هیچگاه مربی بزرگی نشد یا به عبارتی نخواست مربی بزرگی شود.

برچسب ها : ,,
الخليفي: مطمئنم چلسي را شکست مي دهيم
  • بازدید : (136)
الخليفي: مطمئنم چلسي را شکست مي دهيم

الخليفي: مطمئنم چلسي را شکست مي دهيم

 

ناصر الخليفي، رئيس باشگاه پاريس سنت ژرمن، معتقد است که تيمش مي تواند در ديدار مرحله يک هشتم نهايي ‏چمپيونزليگ مقابل چلسي، انتقام شکست فصل قبل را از آبي هاي لندن بگيرد.

 قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان امروز انجام شد و پاریسی ها باید در این ‏مرحله با چلسی روبرو شوند. دو تیم فصل گذشته در مرحله یک چهارم نهایی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت چلسی ‏به لطف گل زده بیشتر در خانه حریف، به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.‏
شاگردان مورینیو این فصل در فرم بسیار خوبی به سر می برند و در رقابت های لیگ برتر در صدر جدول قرار دارند ‏اما الخلیفی معتقد است که می توانند انتقام شکست فصل گذشته را از آنها بگیرند.‏
او به خبرنگاران گفت:" چلسی قرعه خوبی برای ماست. من کاملا مطمئن هستم. به مربی و بازیکنانم اطمینان دارم. آنها ‏به زمین می روند تا بهترین بازی پاریس سنت ژرمن را نشان بدهند. بازی فصل گذشته مقابل چلسی تجربه خوبی بود. ‏امیدوارم این فصل بازی با رضایت ما به پایان برسد."‏


برچسب ها : ,,,,
خشم اهالي بوندسليگا از اظهارات اخير برايتنر
دسته بندی : اخبار فوتبالی,آلمان,,
  • بازدید : (24)
خشم اهالي بوندسليگا از اظهارات اخير برايتنر

اظهارات پل برايتنر، ستاره سابق تيم ملي آلمان، در تحقير رقباي بايرن مونيخ، واکنش‌هايي را به دنبال داشت.

 
 پنرل برایتنر، نماینده فعلی باشگاه بایرن، کسل‌کننده بودن بوندسلیگا را تقصیر تیم‌های دیگر انداخت و گفت:" ما برای ناتوانی تیم‌های دیگر نمی‌توانیم کاری بکنیم."
امروز هوب استیونس سرمربی حال حاضر تیم اشتوتگارت که سابقه هدایت شالکه، هرتا، کلن و هامبورگ را هم در کارنامه دارد در واکنش به اظهارات برایتنر گفت:" او در این فوتبال چه می‌خواهد؟ من او را می‌شناسم. زمانی که در براون‌شوایگ توپ می‌زد، روبروی هم بازی کرده‌ایم. از آن زمان خیلی گذشته است. من در فوتبال باقی ماندم، ولی او چه؟ واقعا چه کار می‌کند؟ من که نمی‌دانم. او چطور از بیرون گود می‌تواند قضاوت کند که در تیم‌های دیگر چه می‌گذرد؟ من از بیرون گود تنها می‌توانم بگویم که بایرن مونیخ سال‌هاست در بهترین شرایط کار کرده که مهم‌ترین بخش موفقیت آنها برمی‌گردد به اولی هوینس."
البته این مربی باسابقه هلندی تنها فردی نبود که خشم خود را از گفته‌های برایتنر ابراز کرد. رئیس باشگاه کلن هم به "بیلد" گفت:" من واقعا نمی‌توانم حدس بزنم سی یا چهل سال پیش چه اتفاقی افتاده است، که یک تیم اینطور رو به جلو می‌تازد؛ طوری که کلن و بقیه تیم‌ها به گرد پایش هم نمی‌رسند. ولی هر چه هست، قطعا سادگی محض است که آن را به ناتوانی سایر تیم‌ها ربط بدهیم."
توماس آیشین مدیر وردربرمن هم گفت:" بایرنی‌ها از جایگاه خاص خود که برای به دست آوردنش به سختی کار کرده‌اند، بالاترین استفاده را می‌کنند. ولی این بدان معنا نیست که بقیه ناتوان هستند. حرفی که زده شده، بی‌احترامی است.
مدیر ورزشی بروسیا مونشن‌گلادباخ فرد دیگری بود که واکنش نشان داد:" بایرن تیم خوبی دارد که حاصل زحمات هوینس و رومنیگه است، نه برایتنر."
مربی ولفسبورگ اما در نهایت خونسردی فقط گفت:" با این وضعیتی که پیش آمده، حتما پل (برایتنر) فردا به من زنگ خواهد زد ولی فکر کنم شماره‌ام را ندارد."

برچسب ها : ,,
راي نيمار براي توپ طلا فاش شد
  • بازدید : (41)
راي نيمار براي توپ طلا فاش شد

 

راي نيمار براي توپ طلا فاش شد

 

نيمار، ستاره بارسا، فاش کرد راي خود براي انتخاب بهترين بازيکن سال 2014 جهان را فاش کرد.

نیمار به عنوان کاپیتان تیم ملی برزیل، می توانست در رای گیری توپ طلا شرکت کند. او که ‏خود در فهرست 23 نفره نامزدهای توپ طلا حضور داشت، در فهرست نهایی جای نگرفت.‏
او رای اول خود را به لیونل مسی، ستاره تیم ملی آرژانتین داد و رای دوم او به کریس رونالدو تعلق گرفت. رای سوم ‏نیمار هم به یکی دیگر از بازیکنان آرژانتینی بارسا یعنی خاویر ماسکرانو اختصاص پیا کرد. ‏
مسی و رونالدو در کنار مانوئل نویر، جزو نامزدهای نهایی توپ طلا هستند و انتخاب آنها چندان تعجب برانگیز نبود اما ‏انتخاب ماسکرانو از سوی نیمار کمی عجیب بود. البته این هافبک آرژانتینی در سال 2014 نمایش های درخشانی ارائه ‏داد.


برچسب ها : ,,
گوارديولا: شاختار فقط لوئيز آدريانو نيست
  • بازدید : (22)
گوارديولا: شاختار فقط لوئيز آدريانو نيست

گوارديولا: شاختار فقط لوئيز آدريانو نيست

 

پپ گوارديولا، سرمربي بايرن مونيخ، معتقد است شاختار دونتسک، حريف تيمش در مرحله يک هشتم نهايي ليگ ‏قهرمانان، تنها به لوئيز آدريانو، وابسته نيست.

پپ گواردیولا امروز پس از قرعه‌کشی دور یک‌هشتم پایانی چمپیونزلیگ در نشستی خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران بی‌شماری که در مونیخ حاضر شده بودند در رابطه با قرعه بایرن در این رقابت‌ها و همچنین بازی بوندسلیگایی بعدی تیمش مقابل فرایبورگ پاسخ داد.

دیدار با شاختار دونتسک:
بایرن مونیخ هیچ‌وقت مقابل دونتسک بازی نکرده، ولی خود من چهار پنج بار تجربه رویارویی با این تیم را دارم. آنها یکی از بهترین مربیان اروپا را در اختیار دارند. در تیمشان چندین بازیکن برزیلی بازی می‌کنند. ولی مسلما ما برای برد به میدان خواهیم رفت. سیستم آنها به این صورت است که بازیکنان جوان برزیلی را به خدمت می‌گیرند و چند سال بعد به تیم‌های دیگر اروپایی می‌فروشند. آنها خیلی ثروتمندند.


برچسب ها : ,,,,
رویارویی دوباره مسی و آکوئرو
رویارویی دوباره مسی و آکوئرو

 

کري خواني جالب مسي براي آگوئرو

 

ليونل مسي، ستاره بارسا، بعد از اينکه مشخص شد تيمش بايد در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان با منچسترسيتي ‏روبرو شود، براي سرخيو آگوئرو، دوست و هم تيمي اش در تيم ملي آرژانتين کري خواند.

 قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان امروز انجام شد و بارسا و منچسترسیتی ‏مانند سال گذشته، باید در این مرحله با هم روبرو شوند. فصل گذشته بارسا توانست با عبور از سیتی، به مرحله بعد راه ‏پیدا کند و مسی اکنون منتظر رویارویی دو تیم در این فصل است.‏
او در صفحه توئیترش نوشت:" منتظر بازی مقابل سیتی در یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ هستم. دیدار جالبی برابر دوستم ‏سرخیو آگوئرو که همیشه در پلی استیشن شکستش می دهم، خواهد بود. حالا باید دید در زمین چه اتفاقی رخ خواهد داد."‏


برچسب ها : ,,,,
واکنش کاتالان ها به قرعه آسان رئال مادريد
  • بازدید : (31)
واکنش کاتالان ها به قرعه آسان رئال مادريد

واکنش کاتالان ها به قرعه آسان رئال مادريد

 

رئال مادريد همچون سال گذشته با قرعه اي آسان مواجه شد و در يک هشتم ليگ قهرمانان بايد به مصاف شالکه برود. در حاليکه بارسلونا بار ديگر به حريفي دشوار همچون منچستر سيتي برخورد کرده است.

 واکنش رسانه های کاتالونیا به قرعه کشی یک هشتم لیگ قهرمانان در نوع خود جالب بوده است. اسپورت و موندودپورتیوو، هر دو به قرعه آسان رئال واکنش منفی نشان داده اند و در عوض قرعه دشوار بارسلونا را نشانه بدشانسی این تیم دانسته اند.


برچسب ها : ,,
روبن:خوب شد به آرسنال نخورديم
  • بازدید : (51)
روبن:خوب شد به آرسنال نخورديم

روبن:خوب شد به آرسنال نخورديم

 

آرين روبن، ستاره هلندي بايرن مونيخ، از اينکه تيمش در مرحله يک هشتم نهايي چمپيونزليگ با آرسنال روبرو نشد، ‏ابراز خرسندي کرد.

بایرنی ها در دو فصل گذشته، در مرحله یک هشتم نهایی با توپچی های لندن روبرو شدند و ‏علی رغم اینکه هر دو بار توانستند شاگردان ونگر را شکست بدهند اما به دردسر افتادند.‏
آنها این بار باید در این مرحله با شاختار دونتسک روبرو شوند و روبن اعلام کرد که نباید این حریف اوکراینی را دست ‏کم بگیرند.‏
او به سایت باشگاه بایرن گفت:" فکر می کنم خوب شد که این بار با حریف متفاوتی روبرو می شویم و این بار حریفان آرسنال نیست. ‏باید مراقب باشیم. آنها چند بازیکن برزیلی خوب دارند. ما حریفان مان را به دقت آنالیز می کنیم و روی کارمان تمرکز داریم. اگر ‏مراقب باشیم، می توانیم موفق شویم."‏


برچسب ها : ,,,
بدشانسي بزرگ بارسا در مصاف با سيتي
  • بازدید : (41)
بدشانسي بزرگ بارسا در مصاف با سيتي

بدشانسي بزرگ بارسا در مصاف با سيتي

 

بارسلونا در يک هشتم ليگ قهرمانان بايد به مصاف سيتي برود. شايد هواداران بارسا انتظار چنين قرعه بدي را نداشتند. سيتي فصل گذشته نيز در همين مرحله به بارسا برخورد کرده بود.

از بدشانسی بارسلونا در مواجهه دوباره با منچسرسیتی که یکی از مدعیان قهرمانی چمپیونزلیگ امسال است، اگر بگذریم به یک معضل بزرگ دیگر برای بارسلونا برخورد می کنیم. اینکه بارسا بازی برگشت خود در مقابل سیتی را در شرایطی برگزار خواهد کرد که سه یا چهار روز بعد از این بازی، باید ال کلاسیکوی دور برگشت لالیگا را مقابل رئال برگزار کند.

بازی رفت سیتی و بارسا، 22 فوریه برگزار خواهد شد در حالیکه بازی برگشت باید روز 18 مارس در نوکمپ برگزار شود.سه یا چهار روز بعد از این بازی بسیار حساس نیز بارسا باید با رئال مادرید در نوکمپ روبرو شود(21 یا 22 مارس). رئال مادرید اما بازی برگشت خود مقابل شالکه را 10 مارس یعنی یک هفته زودتر برگزار خواهد کرد و در واقع در هفته منتهی به ال کلاسیکو، هیچ دیدار میان هفته ای پیش رو ندارد و با استراحت کافی روبروی بارسا قرار می گیرد.


برچسب ها : ,,
توصيه هاي ستاره ولزي براي فوتباليستها
  • بازدید : (20)
توصيه هاي ستاره ولزي براي فوتباليستها

چگونه گرت بيل گرانترين بازيکن دنيا شد ؟

گرت بيل، هافبک ولزي باشگاه رئال مادريد مسير ترقي در فوتبال جهان را به سرعت طي کرد.

به نقل از ‏ifca‏ ، او با نمایشی درخشان در لباس تاتنهام، نظر تیم‌های بزرگ دنیا را به خود جلب ‏کرد و در نهایت با مبلغ باور نکردنی حدودا 100 میلیون دلاری راهی رئال شد. انتقالی که او را به گران‌قیمت‌ترین ‏فوتبالیست جهان تبدیل کرد‎.‎‏ نمایش او در لباس مادرید نیز درخشان بوده است. بیل این روز‌ها یکی از سریع‌ترین و بهترین ‏بازیکنان دنیاست. او درباره اینکه چطور به مهره‌ای خطرناک برای سازمان دفاعی حریف تبدیل شوید، صحبت کرده ‏است:


برچسب ها : ,,,
کرانچار: اين حرف‌ها دروغ‌هاي بزرگي هستند
دسته بندی : اخبار فوتبالی,ایران,,
  • بازدید : (12)
کرانچار: اين حرف‌ها دروغ‌هاي بزرگي هستند

کرانچار: اين حرف‌ها دروغ‌هاي بزرگي هستند

 

براي ما گفت‌وگو با زلاتکو کرانچار سرمربي سابق سپاهان براي کشف يک حقيقت صورت گرفت. اينکه آيا آقاي سرمربي همانطور که درباره اش مي‌ گويند با ما تفاوت هاي فرهنگي دارد يا نه.

کرانچار که یک مربی خوش صحبت و جنتلمن است ابتدا علاقه ای به بحث در این باره نداشت و مدام تاکید می کرد که موضوع تیم امید از نظر او به اتمام رسیده است، اما با توضیحات ما قانع شد که صحبت کند. مشروح دفاعیات کرانچار را بخوانید:

اتهام تعجب برانگیز و خنده دار

زمانی که رضا چلنگر موضوع را به من اطلاع داد، من فقط خندیدم. این یک اتهام عجیب و مضحک به کسی است که 3 سال در ایران مربیگری کرده و در نهایت به خواست خودش از آخرین باشگاهی که در آن فعالیت می‌ کرده، جدا شده است.


برچسب ها : ,
گلن هادل:من ونگر را به آرسنالي ها توصيه کردم
  • بازدید : (38)
گلن هادل:من ونگر را به آرسنالي ها توصيه کردم

گلن هادل:من ونگر را به آرسنالي ها توصيه کردم

 

گلن هادل، اسطوره باشگاه تاتنهام و سرمربي سابق تيم ملي انگليس، تاييد کرد که به در اواسط دهه 1990 به آرسن ونگر ‏کمک کرد تا هدايت آرسنال، رقيب و دشمن قديمي تاتنهام، را برعهده بگيرد و پس از آن دوران موفقيت آميز توپچي ها ‏آغاز شد.

هادل 4 سال زیر نظر آرسن ونگر در موناکو بازی کرد و با یکدیگر در سال 1988 در لیگ ‏فرانسه و در سال 1991 در جام حذفی به قهرمانی رسیدند.‏
در سال 1996 که آرسنالی ها به دنبال پیدا کردن مربی بودند، هادل که در آن زمان سرمربی تیم ملی انگلیس بود، به ‏مدیران باشگاه توصیه کرد تا آرسن ونگر را به خدمت بگیرند.‏
او به خبرنگاران گفت:" بازی کردن برای ونگر هیجان انگیز بود. من از هر ثانیه بازی زیر نظر او لذت بردم. آرسن ‏چیزهای جدید زیادی به من یاد داد؛ شیوه های تمرینی، گرم کردن و حتی شیوه سرد کردن بدن بازیکنان که او استفاده می ‏کرد، جدید بود. در همه سال هایی که من در تاتنهام بودم، ما هرگز روی سرد کردن بدن کار نکردیم. ‏
ما به شیوه قانونی، تزریق ویتامین انجام می دادیم. فیزیو تراپ تیم، میشل فرانکو، چشم من را به چیزهای زیادی باز کرد. ‏کارهای او واقعا معجزه آسا بود. می دانم هواداران تاتنهام از شنیدن این موضوع خوشحال نمی شوند اما سال ها بعد، ‏زمانی که سرمربی انگلیس بودم، دیوید دین (نایب رئیس وقت آرسنال) از من در مورد آرسن پرس و جو کرد و من تنها ‏گفتم "برو و او را به باشگاهت بیاورد. او موفق خواهد بود."‏
ونگر در دومین فصل حضورش در آرسنال قهرمان لیگ برتر شد و دو بار دیگر در سال های 2002 و 2004 هم این ‏جام را فتح کرد. او 5 قهرمانی در جام حذفی و 5 قهرمانی در کامیونیتی شیلد هم دارد.‏


برچسب ها : ,,,
مورینیو: در مورد لمپارد تصمیم درست را گرفتیم
  • بازدید : (34)
مورینیو: در مورد لمپارد تصمیم درست را گرفتیم

مورینیو: در مورد لمپارد تصمیم درست را گرفتیم

خوزه مورینیو بر درستی تصمیم باشگاه اش مبنی بر تمدید نکردن قرارداد لمپارد پافشاری می کند .

لمپارد که بهترین گلزن تاریخ باشگاه چلسی می باشد در پایان فصل پیش قراردادش به اتمام رسید و از این تیم جدا شد.

مورینیو به اسکای اسپورت گفته است :" لمپارد الان زندگی خودش را دارد و هر کاری که می کند به ما ربطی ندارد . به عنوان بازیکن آزاد از پیش ما رفت پس هر کاری که دلش می خواسته می توانسته که بکند . هیچ شکایتی نمی توانیم بکنیم . این فوتبال است .

نظر من این است که شما باید به آینده نگاه کنید . ما باید کسانی مثل فابرگاس، ماتیچ و جرمی بوگا که بازیکنان این باشگاه برای دهه آینده هستند را داشته باشیم . پروژه ما این است که برای دهه پیشرو آماده شویم .

تصمیم درست را گرفتیم . وضعیت دروگبا و تری فرق می کند . دروگبا برای کمک پیش ما آمده و تری هم در هر سنی که باشد بهترین مدافع انگلیسی می باشد . هسته های تیم باید پرورش یابند و حضور لمپارد جلوی پرورش بقیه بازیکن ها را می گرفت . "

 


برچسب ها : ,,,,
قرعه مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان/به کام بزرگان!
  • بازدید : (27)
قرعه مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان/به کام بزرگان!

قرعه مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان/به کام بزرگان!

 جیانی اینفانیتو، دبیرکل یوفا مثل همیشه مجریگری مراسم را به عهده دارد و مراسم را با صحبت در مورد بازی جوانمردانه آغاز کرده است. وی گفت :" غیرممکن است که بتوان پیش بینی کرد که کدام تیمها در فینال برلین مقابل هم قرار می گیرند اما می توان پیش بینی کرد که بازیهای زیبا، گلهای به یاد ماندنی و نمایش های انفرادی بی نظیری در پیش باشند."

پس از صحبت های وی کلیپی از ۱۶ تیم راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی در مقر یوفا در شهر نیون پخش می شود. اتلتیکومادرید، رئال مادرید، موناکو، دورتموند، بایرن، بارسلونا ، چلسی و دورتموند به عنوان صدرنشین به مرحله بعد رسیده اند و یوونتوس، بازل ، لورکوزن ، آرسنال ، من سیتی، پاریسن ژرمن، شالکه و شاختار دونتسک به این مرحله راه یافته اند. تیمهای هم ملیت در این مرحله نمی توانند مقابل هم قرار بگیرند و بازی برگشت در خانه تیمی خواهد بود که در مرحله گروهی صدرنشین شده است.

کارل هاینز ریدل ، بازیکن سابق دورتموند که قهرمان چمپیونزلیگ در سال ۱۹۹۷ شد به عنوان سفیر فینال که در برلین برگزار می شود توسط اینفانیتو به روی سن دعوت شد. ریدل گفت که باعث افتخارش است که به عنوان سفیر فینال امسال توسط یوفا برگزیده شده است.

پس از او نوبت جیورجیو مارچتی ، مدیر بخش مسابقات یوفاست تا روی سن بیاید و نحوه مسابقات و قرعه کشی را توضیح بدهد.

قرعه کشی بدین شرح است :

چلسی - پاریسن ژرمن
منچسترسیتی - بارسلونا
لورکوزن - اتلتیکو
یوونتوس - دورتموند
شالکه - رئال مادرید
شاختار دونتسک - بایرن مونیخ
آرسنال - موناکو
بازل - پورتو


برچسب ها : ,
رونالدو با دبل مقابل آلمريا
  • بازدید : (33)
رونالدو با دبل مقابل آلمريا

رکوردشکني جديد کريستيانو رونالدو


کريستيانو رونالدو با زدن دو گل به آلمريا در 10 دقيقه پاياني ديدار، تعداد گل هاي خود در لاليگا را به 25 رساند.

رونالدو حالا در لالیگا 25 گله است و این آمار را تنها پس از پشت سر گذاشتن 15 هفته به ثبت رسانده است. او در فصل 2011-2012، در پایان دور رفت لالیگا، موفق به زدن 23 گل در 19 بازی شده بود و حالا با انجام فقط 15 بازی به آمار 25 گل زده دست یافته است.

بدین ترتیب، او با رکورد گلزنی "پرودن"، بازیکن اتلتیکو مادرید در فصل 40-41 و "باتا"، بازیکن بیلبائو در فصل 30-31 برابری کرد.این دو بازیکن نیز در پایان هفته پانزدهم لالیگا، موفق به زدن 25 گل شده بودند.

رکورددار گلزنی در دور رفت لالیگا، با 28 گل زده در اختیار مسی است(فصل 2012-2013) و رونالدو می تواند با زدن 4 گل در 4 بازی باقیمانده، رکورد مسی را بشکند.


برچسب ها : ,
کفه ترازوي رونالدو،سنگينتر از مثلث مخوف بارسا
  • بازدید : (23)
کفه ترازوي رونالدو،سنگينتر از مثلث مخوف بارسا

کفه ترازوي رونالدو،سنگينتر از مثلث مخوف بارسا


کريس رونالدو با زدن دو گل به آلمريا، تعداد گل هاي خود در لاليگا را به عدد خيره کننده 25 رساند.آن هم پس از گذشت 15 هفته.

تنها دروازه بانی که تا بدینجا موفق به مهار ضربات رونالدو شده و در مقابل او گلی دریافت نکرده، "کامنی"، دروازه بان مالاگاست. رونالدو با زدن دو گل به آلمریا، با خیال راحت به مراکش سفر کرد تا روند گلزنی های خود را در جام جهانی باشگاه ها نیز ادامه دهد.

مسی هم شب گذشته موفق به گلزنی مقابل ختافه نشد و همچنان 12 گل با رونالدو فاصله دارد. یک نکته بسیار جالب در مقایسه رونالدو با مهاجمین بارسا در اینجاست که کریستیانو تا بدینجا از مجموع گل های مثلث مخوف بارسا(24 گل)، متشکل از مسی، نیمار و سوارز، گل های بیشتری به ثمر رسانده است. مسی تا بدینجای فصل، 13 گل و نیمار نیز 11 گل برای بارسا به ثمر رسانده اند. سوارز هم هنوز در امر گلزنی در لالیگا توفیقی نداشته است.

برچسب ها : ,,,
هديه رونالدو به رئالي ها براي لادسيما(عکس)
  • بازدید : (21)

هديه رونالدو به رئالي ها براي لادسيما(عکس)

 

کريستيانو رونالدو چند ماه پیش به هر بازيکن رئال، بخاطر لادسيما يک ساعت ويژه هديه داده است.

روی این ساعت، اسم هر بازیکن حک شده و آلوارو آربلوا امروز در اینستاگرام خود از این هدیه کریستیانو رونمایی کرد. آربلوا با انتشار این عکس نوشت:" در راه رفتن به آلمریا همراه با هدیه ویژه رونالدو."

 

 


برچسب ها : ,,,
رائول در مصاحبه با BBC
  • بازدید : (36)

 

رائول: رونالدو بهترين بازيکن تاريخ خواهد شد

 

"رائول گونزالس"، بازيکن افسانه اي رئال مادريد، امروز به تمجيد از کريستيانو رونالدو پرداخت و عنوان داشت که از رکوردشکني هاي او لذت مي برد.

رائول که هفته گذشته بصورت رسمی به تیم نیویورک کاسموس پیوست، امروز در مصاحبه با "BBC"، در مورد اوضاع فعلی رئال مادرید و نیز کریستیانو رونالدو صحبت کرد.

وی گفت:"در حال حاضر رونالدو چند قدم جلوتر از سایرین است و اگر به همین روند ادامه دهد، به بهترین بازیکن همه تاریخ تبدیل خواهد شد. می دانم که مقایسه پله -  مارادونا و مسی - رونالدو همیشه وجود خواهد داشت؛ اما مشکل است که بگوییم کدامیک اول و کدامیک دوم و سوم هستند.با این حال شکی ندارم که اگر کریستیانو به همین روند خوبش ادامه دهد، به بهترین بازیکن تاریخ بدل خواهد شد.او رکورد گلزنی من در لیگ قهرمانان را پشت سر گذاشت و می دانم که رکورد 323 گل من در لالیگا را نیز خواهد شکست. اگر چنین شود، بسیار خوشحال خواهم شد."

رائول در ادامه به تمجید از کارلو آنچلوتی پرداخت و گفت:" آنچلوتی مربی بسیار بزرگی است و رابطه بسیار خوبی بین بازیکنان و او وجود دارد. همین رابطه خوب باعث شده تا رئال مادرید به 19 برد متوالی دست یابد و چنین نتایج مثبتی کسب کند."


برچسب ها : ,,,
ساکي: رونالدو را براي پارما مي خواستم
  • بازدید : (33)
ساکي: رونالدو را براي پارما مي خواستم

ساکي: رونالدو را براي پارما مي خواستم


آريگو ساکي در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت فاش ساخت که زمانيکه مربي پارما بود، قصد به خدمت گرفتن کريستيانو رونالدو را داشت.

رونالدو سال 2003 از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد پیوست اما سرنوشت او می توانست متفاوت باشد اگر به پارمای آریگو ساکی منتقل می شد.

ساکی که هفته گذشته میهمان باشگاه رئال مادرید بود، در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت گفت:" من رونالدو را برای پارما می خواستم و به اسپورتینگ هم پیشنهادمان را دادیم. وقتی هفته گذشته به تمرین رئال رفتم، رونالدو تمرینش را متوقف کرد و به سمتم آمد. او به گرمی از من استقبال کرد. رونالدو به من گفت که می دانم که شما برای به خدمت گرفتن من برای تیم پارما اقدام کردید اما از شانس بد شما، این انتقال ممکن نشد و من به پیشنهاد منچستریونایتد پاسخ مثبت دادم."

ساکی در ادامه افزود که رابطه رونالدو با آنچلوتی و هم تیمی هایش، بسیار خوب و عالی بود و اینکه رونالدو شخصیتی کاملا متواضع و فروتن داشت.

برچسب ها : ,,,
کلوپ: هواداران همه زندگي ما هستند
دسته بندی : اخبار فوتبالی,آلمان,,
  • بازدید : (18)
کلوپ: هواداران همه زندگي ما هستند

کلوپ: هواداران همه زندگي ما هستند


امشب در المپيا اشتاديون شهر برلين بروسيا دورتموند با يک گل مغلوب هرتا شد تا در ادامه تيره‌روزي‌هايش خطر سقوط ‏به دسته پايين‌تر را بيش از پيش احساس کند.

یورگن کلوپ، سرمربی زردهای وست‌فالن، بعد از این دیدار گفت:" نیمه اول دقیقا برعکس آن ‏چیزی بود که ما می‌خواستیم. معلوم بود هرتا می‌خواهد چطور بازی کند، این به آن معنا است که ما باید فضاهای لازم را ‏برای آنها می‌بستیم. تا قبل از دریافت گل این کار را کردیم و موقعیت‌های بسیاری را هم از حریف گرفتیم اما خودمان ‏هدفمند جلو نمی‌رفتیم. با اینکه در مالکیت توپ خوب عمل کردیم ولی کار خاصی نتوانستیم صورت بدهیم. راهی که رفتیم ‏اشتباه بود. گلی که دریافت کردیم فشار حریف را افزایش داد. در چنین مسابقه‌ای که حریف با هرآنچه در چنته دارد جلوی ‏هر توپی را می‌گرفت، معلوم بود کار ساده‌ای پیش رو نداریم.‏
در نیمه دوم سیستم بازی را از 1-4-1-4 به 2-4-4 تغییر دادم. کمی طول کشید تا تیم خودش را با این تغییر هماهنگ ‏کرد. بعد از آن، موقعیت‌هایی به دست آوردیم ولی نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و یک بار دیگر شکست خوردیم.‏
در مورد رفتار هواداران بعد از بازی فقط می‌توانم بگویم که فوق‌العاده بود، فوق‌العاده! احساسم این بود که آنها می‌خواهند ‏به ما بگویند از نمایشی که دیدند راضی نیستند. این برای من کاملا قابل درک است. ما در زمین ماندیم تا آنچه را آنها ‏برای گفتن به ما داشتند بشنویم؛ ولی آنچه شنیدم حمایت بود! ما هر هفته این را می‌شنویم که تیمی بزرگ هستیم. البته این ‏تیم بزرگ مشکلاتش هم بزرگ است. میخواهم بگویم که این هواداران همه زندگی ما هستند؛ همه افتخار و اعتبار ما."‏

برچسب ها : ,,
لمپارد:رسيدن به رکورد هانري شگفت انگيز است
  • بازدید : (29)
لمپارد:رسيدن به رکورد هانري شگفت انگيز است

لمپارد:رسيدن به رکورد هانري شگفت انگيز است


فرانک لمپارد، هافبک باتجربه منچسترسيتي، رسيدن به رکورد گلزني تيري هانري در ليگ برتر و قرار گرفتن در رتبه ‏چهارم بهترين گلزنان تاريخ اين رقابت ها را شگفت انگيز توصيف کرد.

سیتی امروز توانست مقابل لسترسیتی با تک گل لمپارد به پیروزی برسد. این گل، تعداد گل های ‏لمپارد را به 175 رساند و او از اینکه توانست با رکورد یکی از بهترین مهاجمان تاریخ لیگ برتر برابری کند، هیجان ‏زده است.‏
او به بی بی سی گفت:" من از رسیدن به این رکورد خیلی خوشحالم. فکر نمی کردم بتوانم به این رکورد برسم. برای ‏هانری احترام زیادی قائل هستم. او یکی از بهترین های تاریخ لیگ برتر است و قرار گرفتن در کنار او شگفت انگیز ‏است."‏
لمپارد همچنین تایید کرد که تیمش در دیدار مقابل لسترسیتی بهترین بازی اش را ارائه نداد اما معتقد است که شایسته ‏پیروزی بودند:" از آن بازی هایی بود که باید در آن به سه امتیاز می رسیدیم. باید آنها را شکست می دادیم. ما بهترین ‏بازی مان را ارائه ندادیم اما به سه امتیاز رسیدیم."‏

برچسب ها : ,,,
مورينيو، رکورد فرگوسن را شکست (اينفوگراف)
  • بازدید : (20)

مورينيو، رکورد فرگوسن را شکست (اينفوگراف)

 

ژوزه مورينيو، سرمربي چلسي، با پيروزي شب گذشته تيمش مقابل هال سيتي، به رکورد 400 امتياز در رقابت هاي ليگ برتر رسيد.

 آقای خاص در حالی به این رکورد امتیازی رسید که صد و هفتاد و چهارمین بازی اش روی نیمکت آبی های لندن را تجربه می کرد. در حالی که پیش از این، سرالکس فرگوسن، سرمربی اسطوره منچستریونایتد، با 191 بازی، به رکورد 400 امتیاز رسیده بود. اما حالا مورینیو با 17 بازی کمتر، توانست این رکورد را به نام خود کند.
مورینیو در این 174 دیدار، به 122 پیروزی دست پیدا کرد تا در 70 درصد دیدارهایش در لیگ جزیره به پیروزی رسیده باشد.
در این فهرست، بعد از مورینیو و فرگوسن، نام مربیان سرشناس دیگری مانند آرسن ونگر، رافا بنیتس، ژرار هولیه و کنی دالگلیش دیده می شود که با رکورد آقای خاص فاصله زیادی دارند. (عکس اینفوگراف در ادامه مطلب)

برچسب ها : ,,,,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 9
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد