X بستن تبليغات
X بستن تبليغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
نيمار: مي‌توانيم رئال را در چمپيونزليگ ببريم
  • بازدید : (75)
نيمار: مي‌توانيم رئال را در چمپيونزليگ ببريم

نيمار: مي‌توانيم رئال را در چمپيونزليگ ببريم


نيمار، ستاره ي برزيلي بارسلونا عنوان کرد که تيمش مي‌تواند رئال مادريد را در ليگ قهرمانان شکست دهد.

سپیدپوشان که با پیروزی مقابل کروز آزول،بیست و یکمین پیروزی پیاپی خود را کسب کردند، فصل گذشته موفق شدند دهمین عنوان قهرمانی اروپا را کسب کنند. شاگردان آنچلوتی در فص جاری نیز عزم خود را جزم کرده تا برای یازدهمین قهرمانی بجنگند ولی نیمار معتقد است که تیمش می‌تواند در لیگ قهرمانان رئال را شکست دهد.

او گفت:" قهرمانی در چمپیونزلیگ آرزوی من از دوران کودکی است و البته، تصور آن با بارسا فوق‌العاده خواهد بود. رئال مادرید تیمی عالی با بازیکنانی بسیار خوبی است، بهترین‌ها در جهان، و همچنین آنها خیلی خوب کار کرده اند. ولی من به هم‌تیمی ها و تیممان ایمان دارم. فکر می‌کنم که می‌توانیم بهتر کار کنیم و مطمئنم قهرمان خواهیم شد."

نیمار همچنان معتقد است که مسی بهترین بازیکن جهان است. او در این رابطه گفت:" برای من، بازی کردن با بهترین بازیکن جهان کار آسانی است. بازی کردن با بهترین‌ها همیشه کار آسانی است. این یک افتخار برای من است. در زمان حضورم در برزیل، وقتی او را تماشا می‌کردم، الگوی من بود و حالا در کنار هم هستیم و می‌بینم که هر چیزی که به آن فکر کرده بودم به حقیقت پیوسته و این خیلی اتفاق خوبی است."


برچسب ها : ,,
هواداران سن لورنزو: رونالدو که ترسي ندارد
  • بازدید : (56)
هواداران سن لورنزو: رونالدو که ترسي ندارد

هواداران سن لورنزو: رونالدو که ترسي ندارد


سن لورنزو امشب حساس ترين و مهمترين بازي تاريخ حياتش را مقابل رئال مادريد برگزار خواهد کرد.

 بیش از 1000 هوادار سن لورنزو، رنج سفر طولانی مدت به مراکش را به جان خریده و برای تشویق تیمشان مقابل رئال، وارد شهر مراکش شده اند.این هواداران همانند تمام آرژانتینی ها، بسیار پرشور و با تعصب در مورد تیم محبوب خود صحبت می کنند. برای آنها مقابله با رئال، حساسترین دیدار تاریخ به حساب می آید.


خوان پالرمو یکی از این هواداران است که به مراکش آمده است. وقتی از او در مورد ترس از کریس رونالدو سوال پرسیده شد وی اینگونه جواب داد:" رئال بدون شک بهترین تیم جهان است اما ما سن لورنزویی ها همیشه خوشبین هستیم.امشب مقابل رئال برای مرگ و زندگی بازی خواهیم کرد و برای هر توپی می جنگیم.

کریس رونالدو؟ سن لورنزو پاپ سن فرانسیسکو را دارد. خدا و پاپ با ما هستند دیگر دلیلی ندارد که بخواهیم از کریستیانو و از رئال مادرید بترسیم.رئال بدون مودریچ از فدرتش کم شده و خامس و راموس هم در اوج آمادگی نیستند. می توانیم از این مساله استفاده کرده و رئال را شکست دهیم." نکته جالب در اینجا بود که تمام هواداران سن لورنزو چنین عقیده ای داشتند و معتقد بودند که کریس رونالدو ترسی ندارد.

برچسب ها : ,,,
راموس: بازي کنار په په يک افتخار است
  • بازدید : (61)
راموس: بازي کنار په په يک افتخار است

راموس: بازي کنار په په يک افتخار است


راموس امشب در کنار په په، زوج دفاعي رئال در مقابل سن لورنزو در فينال جام جهاني باشگاه ها را تشکيل خواهد داد.

 رئال مادرید در آستانه کسب چهارمین افتخار رسمی خود در سال 2014 قرار دارد.این تیم تا بدینجا، لیگ قهرمانان، سوپرجام اروپا و کوپا دل ری را فتح کرده و در صورت برتری مقابل سن لورنزو، جام جهانی باشگاه ها را نیز تصاحب خواهد کرد.

راموس در آستانه این دیدار حساس به خبرنگاران گفت:" امیدوارم با پیروزی در بازی امشب، تاریخساز شویم. برای تاریخسازی باید قهرمان شد و کسب افتخار کرد. همه ما از کار کردن زیر نظر آنچلوتی خوشحالیم و امشب هم سعی خواهیم کرد تا یک جام دیگر به افتخارات رئال مادرید اضافه کنیم.

بازی در فینال، خود یک انگیزه بسیار مهم برای هر بازیکنی محسوب می شود.به عنوان یک فوتبالیست از بازی برای رئال و عملکردمان تا بدینجای کار، احساس افتخار می کنم. رئال در سراسر دنیا هواداران بی شماری دارد و با حمایت هوادارانمان در مراکش، برای پیروزی گام به بازی فینال می گذاریم."

راموس در واکنش به صحبت های مدیر باشگاه سن لورنزو که گفته بود، تیمش نگران خشونت په په است گفت:" به اعتقاد من، په په یکی از سه مدافع برتر دنیاست و بازی در کنار او یک افتخار است. فوتبال ورزش سختکوش هاست و په په یکی از آنهاست.او در سطح بسیار بالایی فوتبال بازی می کند."

برچسب ها : ,,,
سوارز بلآخره گل زد
  • بازدید : (60)
سوارز بلآخره گل زد

سوارز: نشان داديم بارسا پاپس نکشيده است


لوئيس سوارز پس از 577 دقيقه ناکامي در گلزني در لاليگا، سرانجام موفق شد در ديدار امشب مقابل کوردوبا به گل دست يابد.

سوارز پیش از این، دو گل در لیگ قهرمانان برای بارسا به ثمر رسانده بود(مقابل آپوئل و پی اس جی) و 6 پاس گل نیز داده بود. او در مقابل کوردوبا گل دوم بارسا و گل اول خود در لالیگا را به ثمر رساند.

مهاجم جنجالی اروگوئه ای، در پایان این دیدار که به برتری 5-0 بارسا انجامید به خبرنگاران گفت:" بالاخره در لالیگا توانستم گل بزنم و حالا خیالم راحت شد. مثل همیشه این گل را به همسر و فرزندانم تقدیم کردم.آنها در خانه منتظر گلزنی من بودند.

گلزنی برای یک مهاجم همیشه مهم است. هواداران همیشه حامی من بودند و می دانستم که بالاخره لحظه های خوب برای من خواهند رسید.من یک مهاجمم و همیشه دوست دارم گل بزنم ولی از طرفی دوست دارم به تیمم کمک کنم تا به پیروزی دست یابد و این کار را می شود با دادن پاس گل هم انجام داد.به همین خاطر گل نزدن خیلی آزارم نمی داد."


سوارز ادامه داد:" مساوی برابر ختافه برای ما گران تمام شده بود و می خواستیم با پیروزی بر کوردوبا نشان دهیم که از مبارزه در لالیگا عقب نکشیده ایم.پیروزی مهمی بود .برای ما خیلی مهم بود که با برد به تعطیلات برویم و همینگونه نیز شد."

برچسب ها : ,,
کارلوس: رونالدو از مسي تاثيرگذارتر است
  • بازدید : (64)
کارلوس: رونالدو از مسي تاثيرگذارتر است

 

کارلوس: رونالدو از مسي تاثيرگذارتر است

 

روبرتو کارلوس، اسطوره ي رئال مادريد معتقد است که رونالدو، فوق ستاره ي رئال مادريد نسبت به مسي بازيکن تاثيرگذار تري است.

 رونالدو در کنار مسی و نویر، نامزد دریافت توپ طلا ی سال 2014 است و در ژانویه ، برنده ی آن مشخص خواهد شد. کارلوس 41 ساله که بین سال‌های 1996 تا 2007، 527 بازی برای سپیدپوشان انجام داده، معتقد است که رونالدو بهترین بازیکن جهان است.
او گفت:" کریستیانو رونالدو هنوز بهترین بازیکن جهان است و مسی مثل بقیه در مقایسه با او شکست خورده است. او رکورد می‌شکند ولی کریستیانو از او تاثیر گذارتر است."
کارلوس سپس راجع به جام باشگاه‌های جهان گفت:" برای تیم‌های آمریکای جنوبی، اهمیت این جام مثل تیم‌های اروپایی است. مادرید همچنان بهترین تیم جهان است."


برچسب ها : ,,
روبرتو کارلوس: اين رئال هيچ رقيبي ندارد
  • بازدید : (113)
روبرتو کارلوس: اين رئال هيچ رقيبي ندارد

روبرتو کارلوس: اين رئال هيچ رقيبي ندارد


روبرتو کارلوس را بهترين دفاع چپ تاريخ رئال مادريد مي دانند. او که هم اکنون در فوتبال ترکيه مربيگري مي کند، علاقمند است روزي براي اين کار به اسپانيا برگردد.

کارلوس در مصاحبه با رادیو اوندا سرو، در مورد شرایط خودش و رئال مادرید صحبت کرد. چکیده این مصاحبه در زیر می آید:

رئال مادرید

وضعیت رئال خیلی خوب است.مربی خوبی دارد که به موفقیت های تیم، کمک زیادی کرده است. سال 2014 سال فوق العاده ای برای همه رئالی ها بود.درست است که این تابستان، دی ماریا و ژابی رفتند، اما خامس و کروس به خوبی جای آنها را پر کردند.آنها بازیکنانی در سطح بسیار بالا هستند.وقتی مربی یا بازیکنان یک تیم عوض می شوند، همواره نگرانی هایی بوجود می آید. اما در رئال همه چیز به خوبی پیش می رود.

برچسب ها : ,,
پيام لئو مسي به مناسب خداحافظي هانري
  • بازدید : (60)

پيام لئو مسي به مناسب خداحافظي هانري


"تيري هانري"، فوق ستاره فرانسوي سابق تيم هاي آرسنال و بارسلونا، چند روز پيش خداحافظي رسمي خود از دنياي فوتبال را اعلام کرد.

در واکنش به خداحافظی هانری از دنیای فوتبال، بسیاری از بازیکنان و هم تیمی های سابق او، در صفحات اجتماعی خود به تقدیر از این ستاره فرانسوی پرداخته و یاد روزهایی که او در زمین فوتبال می درخشید را گرامی داشتند.

آخرین این بازیکنان، لئو مسی بود. مسی امروز در صفحه اجتماعی خود نوشت:" تیری عزیز، هیچگاه روزها و لحظات شیرینی که در کنارت بازی کردم را از یاد نخواهم برد. برای تو در دوره جدید زندگیت، آروزی بهترین ها را دارم."

برچسب ها : ,,
روبرتو کارلوس:نيمار سومين بازيکن برتر دنياست
  • بازدید : (54)
روبرتو کارلوس:نيمار سومين بازيکن برتر دنياست

روبرتو کارلوس:نيمار سومين بازيکن برتر دنياست


روبرتو کارلوس، ستاره سابق تيم ملي برزيل، با ستايش از نيمار، کاپيتان فعلي سلسائو، او را يک پديده توصيف کرد و ‏تاکيد کرد که اين مهاجم جوان، اکنون براي رسيدن به عنوان بهترين بازيکن دنيا با ليونل مسي و کريس رونالدو رقابت ‏دارد.

بعد از رقابت های جام جهانی و حضور کارلوس دونگا روی نیمکت تیم ملی برزیل، بازوبند ‏کاپیتانی به نیمار رسید. او در فهرست اول توپ طلا هم حضور داشت و روبرتو کارلوس معتقد است که او سومین ‏بازیکن برتر دنیا در فصل جاری است.‏
‏ او به خبرنگاران گفت:" نیمار یک پدیده است. او خیلی زود با فوتبال اروپا هماهنگ شد. او در ترکیب بارسا و برزیل ‏نمایش های درخشانی داشت. مسئله این است که مسی و رونالدو هر روز بهتر می شوند. نیمار هم تلاش می کند تا به ‏سطح آنها برسد اما هر بار او نزدیک می شود، آنها هم بهتر می شوند. به نظر من، سه بازیکن برتر دنیا در این فصل، ‏رونالدو، مسی و نیمار هستند."‏
نیمار در 60 بازی برای تیم ملی برزیل، 42 گل به ثمر رسانده است و در فهرست بهترین گلزنان تاریخ تیم ملی برزیل، ‏در رتبه پنجم قرار دارد.‏‎ ‎

برچسب ها : ,,,
چيچاريتو رئال را ترک نخواهد کرد
  • بازدید : (59)
چيچاريتو رئال را ترک نخواهد کرد

چيچاريتو رئال را ترک نخواهد کرد


به گفته ي مدير برنامه‌هاي خاوير هرناندز، مهاجم رئال مادريد، او سپيدپوشان را در نقل و انتقالات زمستاني ترک نخواهد کرد.

 مهاجم مکزیکی در اواخر تابستان به صورت قرضی از منچستریونایتد به رئال پیوست ولی با وجود آمادگی کریم بنزما و روی فرم نبودن او و همچنین کمبود دقایق بازی، باعث شده تا او کمتر به بازی گرفته شود.به همین دلیل، شایعه شده بود که هرناندز می‌خواهد در زمستان رئال را ترک کند ولی مدیربرنامه های چیچاریتو عنوان کرد که او قصد رفتن ندارد.

او گفت:" گاهی رسانه ها، شرایط را بزرگ و غیرواقعی نشان می‌دهند. او باشگاه را در ژانویه ترک نخواهد کرد. او دوست دارد بیشتر بازی کند ولی می‌داند که با تلاش زیاد به او فرصت داده خواهد شد. آینده ی خوبی مقابل اوست. رئال تیمی بسیار جذاب و فوق‌العاده است و کسب جایگاه در این تیم کار دشواریست. ولی خاویر هم کیفیت بالایی دارد و تلاش می‌کند."

مدیر برنامه های چیچاریتو درباره آینده ی او گفت:" اگر مادرید تلاشی برای دائمی کردن او نکند، به یونایتد باز خواهد گشت. در هر صورت برای هر اقدامی باید با مسئولین یونایتد در تماس باشیم."

برچسب ها : ,,
پيشنهاد وسوسه کننده برای بنزما
  • بازدید : (57)
پيشنهاد وسوسه کننده برای بنزما

پيشنهاد 50 ميليوني ليورپول براي بنزما


باشگاه ليورپول قصد دارد براي خريد کريم بنزما، مهاجم رئال مادريد، پيشنهادي به سپيدپوشان ارائه دهد.

عملکرد بسیار خوب بنزما در طول فصل جاری و فصل گذشته،توجه دیگر تیم‌های بزرگ را به مهاجم سپیدپوشان جلب کرده است. ال کاتا موفق شد در لیست 23 نفره ی توپ طلا حضور داشته باشد و همچنین جایزه بهترین بازیکن سال فرانسه را دریافت کند. حال روزنامه دیلی اکسپرس، گزارش داد که لیورپول قصد دارد جای خالی لوئیس سوارز در خط حمله اش را با مهاجم فرانسوی پر کند. پس از جدایی سوارز، لیورپول ریکی لمبرت و بالوتلی را جایگزین او کرد که هیچ کدام نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند.گزارش‌ها حاکی از آن است که پیشنهاد لیورپول، چیزی حدود 50 میلیون پوند خواهد بود.


برچسب ها : ,,,
آرسنال به دنبال هافبک بارسلونا
  • بازدید : (60)
آرسنال به دنبال هافبک بارسلونا

آرسنال به دنبال هافبک بارسلونا


آرسنال قصد دارد پدرو، هافبک اسپانيايي بارسلونا را به خدمت بگيرد.

پس از الکسیس سانچز که یکی از بهترین خرید‌های چند فصل اخیر آرسنال محسوب می‌شود، حال آرسنال به دنبال خرید دومین بازیکن از بارسا است. پدرو که در حال حاضر با حضور سوارز، نیمار و مسی، جایگاهی برای خود در ترکیب اصلی بارسلونا پیدا نمی‌کند. روزنامه اسپورت چاپ کاتالونیا گزارش داد که که آرسنال قصد دارد پیشنهادی 33 میلیون یورویی برای به خدمت گرفتن این هافبک-مهاجم اسپانیایی به آبی اناری ها ارائه کند. در حال حاضر، آرسنال در پست پدرو، چمبرلین و والکات را در اختیار دارد و باید دید که ونگر چه نقشه ای برای بازی دادن به بال‌های خود در سر دارد.

برچسب ها : ,,,
نشست خبري رئال مادريد - کروز آزول
  • بازدید : (70)
نشست خبري رئال مادريد - کروز آزول

آنچلوتي: شالکه؟ فقط به کروزآزول فکر ميکنم


رئال مادريد و کروز آزول مکزيک، امشب براي تعيين تيم فيناليست جام جهاني باشگاه ها به مصاف هم خواهند رفت.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری این دیدار حساس حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پرتعداد حاضر در محل کنفرانس پاسخ گفت:

نیمه نهایی جام جهانی باشگاه ها

این مسابقات را جدی گرفته ایم .امیدوارم امروز بازی خوبی را شاهد باشیم و کیفیت زمین چمن هم خوب باشد.استقبال خیلی خوبی از ما در مراکش شده و باید بگویم که همه ما از جو حاکم در اینجا به وجد آمده ایم.

زوج دفاعی رئال در این بازی

من 4 دفاع مرکزی دارم که به اعتقاد من بهترین های دنیا هستند. برای تک تک آنها ارزش زیادی قائلم.


برچسب ها : ,,,
راي نيمار براي توپ طلا فاش شد
  • بازدید : (41)
راي نيمار براي توپ طلا فاش شد

 

راي نيمار براي توپ طلا فاش شد

 

نيمار، ستاره بارسا، فاش کرد راي خود براي انتخاب بهترين بازيکن سال 2014 جهان را فاش کرد.

نیمار به عنوان کاپیتان تیم ملی برزیل، می توانست در رای گیری توپ طلا شرکت کند. او که ‏خود در فهرست 23 نفره نامزدهای توپ طلا حضور داشت، در فهرست نهایی جای نگرفت.‏
او رای اول خود را به لیونل مسی، ستاره تیم ملی آرژانتین داد و رای دوم او به کریس رونالدو تعلق گرفت. رای سوم ‏نیمار هم به یکی دیگر از بازیکنان آرژانتینی بارسا یعنی خاویر ماسکرانو اختصاص پیا کرد. ‏
مسی و رونالدو در کنار مانوئل نویر، جزو نامزدهای نهایی توپ طلا هستند و انتخاب آنها چندان تعجب برانگیز نبود اما ‏انتخاب ماسکرانو از سوی نیمار کمی عجیب بود. البته این هافبک آرژانتینی در سال 2014 نمایش های درخشانی ارائه ‏داد.


برچسب ها : ,,
رویارویی دوباره مسی و آکوئرو
رویارویی دوباره مسی و آکوئرو

 

کري خواني جالب مسي براي آگوئرو

 

ليونل مسي، ستاره بارسا، بعد از اينکه مشخص شد تيمش بايد در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان با منچسترسيتي ‏روبرو شود، براي سرخيو آگوئرو، دوست و هم تيمي اش در تيم ملي آرژانتين کري خواند.

 قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان امروز انجام شد و بارسا و منچسترسیتی ‏مانند سال گذشته، باید در این مرحله با هم روبرو شوند. فصل گذشته بارسا توانست با عبور از سیتی، به مرحله بعد راه ‏پیدا کند و مسی اکنون منتظر رویارویی دو تیم در این فصل است.‏
او در صفحه توئیترش نوشت:" منتظر بازی مقابل سیتی در یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ هستم. دیدار جالبی برابر دوستم ‏سرخیو آگوئرو که همیشه در پلی استیشن شکستش می دهم، خواهد بود. حالا باید دید در زمین چه اتفاقی رخ خواهد داد."‏


برچسب ها : ,,,,
واکنش کاتالان ها به قرعه آسان رئال مادريد
  • بازدید : (31)
واکنش کاتالان ها به قرعه آسان رئال مادريد

واکنش کاتالان ها به قرعه آسان رئال مادريد

 

رئال مادريد همچون سال گذشته با قرعه اي آسان مواجه شد و در يک هشتم ليگ قهرمانان بايد به مصاف شالکه برود. در حاليکه بارسلونا بار ديگر به حريفي دشوار همچون منچستر سيتي برخورد کرده است.

 واکنش رسانه های کاتالونیا به قرعه کشی یک هشتم لیگ قهرمانان در نوع خود جالب بوده است. اسپورت و موندودپورتیوو، هر دو به قرعه آسان رئال واکنش منفی نشان داده اند و در عوض قرعه دشوار بارسلونا را نشانه بدشانسی این تیم دانسته اند.


برچسب ها : ,,
توصيه هاي ستاره ولزي براي فوتباليستها
  • بازدید : (20)
توصيه هاي ستاره ولزي براي فوتباليستها

چگونه گرت بيل گرانترين بازيکن دنيا شد ؟

گرت بيل، هافبک ولزي باشگاه رئال مادريد مسير ترقي در فوتبال جهان را به سرعت طي کرد.

به نقل از ‏ifca‏ ، او با نمایشی درخشان در لباس تاتنهام، نظر تیم‌های بزرگ دنیا را به خود جلب ‏کرد و در نهایت با مبلغ باور نکردنی حدودا 100 میلیون دلاری راهی رئال شد. انتقالی که او را به گران‌قیمت‌ترین ‏فوتبالیست جهان تبدیل کرد‎.‎‏ نمایش او در لباس مادرید نیز درخشان بوده است. بیل این روز‌ها یکی از سریع‌ترین و بهترین ‏بازیکنان دنیاست. او درباره اینکه چطور به مهره‌ای خطرناک برای سازمان دفاعی حریف تبدیل شوید، صحبت کرده ‏است:


برچسب ها : ,,,
رونالدو با دبل مقابل آلمريا
  • بازدید : (33)
رونالدو با دبل مقابل آلمريا

رکوردشکني جديد کريستيانو رونالدو


کريستيانو رونالدو با زدن دو گل به آلمريا در 10 دقيقه پاياني ديدار، تعداد گل هاي خود در لاليگا را به 25 رساند.

رونالدو حالا در لالیگا 25 گله است و این آمار را تنها پس از پشت سر گذاشتن 15 هفته به ثبت رسانده است. او در فصل 2011-2012، در پایان دور رفت لالیگا، موفق به زدن 23 گل در 19 بازی شده بود و حالا با انجام فقط 15 بازی به آمار 25 گل زده دست یافته است.

بدین ترتیب، او با رکورد گلزنی "پرودن"، بازیکن اتلتیکو مادرید در فصل 40-41 و "باتا"، بازیکن بیلبائو در فصل 30-31 برابری کرد.این دو بازیکن نیز در پایان هفته پانزدهم لالیگا، موفق به زدن 25 گل شده بودند.

رکورددار گلزنی در دور رفت لالیگا، با 28 گل زده در اختیار مسی است(فصل 2012-2013) و رونالدو می تواند با زدن 4 گل در 4 بازی باقیمانده، رکورد مسی را بشکند.


برچسب ها : ,
کفه ترازوي رونالدو،سنگينتر از مثلث مخوف بارسا
  • بازدید : (23)
کفه ترازوي رونالدو،سنگينتر از مثلث مخوف بارسا

کفه ترازوي رونالدو،سنگينتر از مثلث مخوف بارسا


کريس رونالدو با زدن دو گل به آلمريا، تعداد گل هاي خود در لاليگا را به عدد خيره کننده 25 رساند.آن هم پس از گذشت 15 هفته.

تنها دروازه بانی که تا بدینجا موفق به مهار ضربات رونالدو شده و در مقابل او گلی دریافت نکرده، "کامنی"، دروازه بان مالاگاست. رونالدو با زدن دو گل به آلمریا، با خیال راحت به مراکش سفر کرد تا روند گلزنی های خود را در جام جهانی باشگاه ها نیز ادامه دهد.

مسی هم شب گذشته موفق به گلزنی مقابل ختافه نشد و همچنان 12 گل با رونالدو فاصله دارد. یک نکته بسیار جالب در مقایسه رونالدو با مهاجمین بارسا در اینجاست که کریستیانو تا بدینجا از مجموع گل های مثلث مخوف بارسا(24 گل)، متشکل از مسی، نیمار و سوارز، گل های بیشتری به ثمر رسانده است. مسی تا بدینجای فصل، 13 گل و نیمار نیز 11 گل برای بارسا به ثمر رسانده اند. سوارز هم هنوز در امر گلزنی در لالیگا توفیقی نداشته است.

برچسب ها : ,,,
هديه رونالدو به رئالي ها براي لادسيما(عکس)
  • بازدید : (21)

هديه رونالدو به رئالي ها براي لادسيما(عکس)

 

کريستيانو رونالدو چند ماه پیش به هر بازيکن رئال، بخاطر لادسيما يک ساعت ويژه هديه داده است.

روی این ساعت، اسم هر بازیکن حک شده و آلوارو آربلوا امروز در اینستاگرام خود از این هدیه کریستیانو رونمایی کرد. آربلوا با انتشار این عکس نوشت:" در راه رفتن به آلمریا همراه با هدیه ویژه رونالدو."

 

 


برچسب ها : ,,,
رائول در مصاحبه با BBC
  • بازدید : (36)

 

رائول: رونالدو بهترين بازيکن تاريخ خواهد شد

 

"رائول گونزالس"، بازيکن افسانه اي رئال مادريد، امروز به تمجيد از کريستيانو رونالدو پرداخت و عنوان داشت که از رکوردشکني هاي او لذت مي برد.

رائول که هفته گذشته بصورت رسمی به تیم نیویورک کاسموس پیوست، امروز در مصاحبه با "BBC"، در مورد اوضاع فعلی رئال مادرید و نیز کریستیانو رونالدو صحبت کرد.

وی گفت:"در حال حاضر رونالدو چند قدم جلوتر از سایرین است و اگر به همین روند ادامه دهد، به بهترین بازیکن همه تاریخ تبدیل خواهد شد. می دانم که مقایسه پله -  مارادونا و مسی - رونالدو همیشه وجود خواهد داشت؛ اما مشکل است که بگوییم کدامیک اول و کدامیک دوم و سوم هستند.با این حال شکی ندارم که اگر کریستیانو به همین روند خوبش ادامه دهد، به بهترین بازیکن تاریخ بدل خواهد شد.او رکورد گلزنی من در لیگ قهرمانان را پشت سر گذاشت و می دانم که رکورد 323 گل من در لالیگا را نیز خواهد شکست. اگر چنین شود، بسیار خوشحال خواهم شد."

رائول در ادامه به تمجید از کارلو آنچلوتی پرداخت و گفت:" آنچلوتی مربی بسیار بزرگی است و رابطه بسیار خوبی بین بازیکنان و او وجود دارد. همین رابطه خوب باعث شده تا رئال مادرید به 19 برد متوالی دست یابد و چنین نتایج مثبتی کسب کند."


برچسب ها : ,,,
ساکي: رونالدو را براي پارما مي خواستم
  • بازدید : (33)
ساکي: رونالدو را براي پارما مي خواستم

ساکي: رونالدو را براي پارما مي خواستم


آريگو ساکي در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت فاش ساخت که زمانيکه مربي پارما بود، قصد به خدمت گرفتن کريستيانو رونالدو را داشت.

رونالدو سال 2003 از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد پیوست اما سرنوشت او می توانست متفاوت باشد اگر به پارمای آریگو ساکی منتقل می شد.

ساکی که هفته گذشته میهمان باشگاه رئال مادرید بود، در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت گفت:" من رونالدو را برای پارما می خواستم و به اسپورتینگ هم پیشنهادمان را دادیم. وقتی هفته گذشته به تمرین رئال رفتم، رونالدو تمرینش را متوقف کرد و به سمتم آمد. او به گرمی از من استقبال کرد. رونالدو به من گفت که می دانم که شما برای به خدمت گرفتن من برای تیم پارما اقدام کردید اما از شانس بد شما، این انتقال ممکن نشد و من به پیشنهاد منچستریونایتد پاسخ مثبت دادم."

ساکی در ادامه افزود که رابطه رونالدو با آنچلوتی و هم تیمی هایش، بسیار خوب و عالی بود و اینکه رونالدو شخصیتی کاملا متواضع و فروتن داشت.

برچسب ها : ,,,
ختافه، شکار مورد علاقه ليونل مسي
  • بازدید : (30)
ختافه، شکار مورد علاقه ليونل مسي

ختافه، شکار مورد علاقه ليونل مسي


بارسلونا از ساعت 18.30، در زمين ختافه به مصاف اين تيم خواهد رفت و مسي آماده تر از هميشه مقابل اين ميزبان مادريدي حاضر خواهد شد.

لئو مسی برای اولین بار در آوریل سال 2005 در نوکمپ مقابل ختافه قرار گرفت. در آن بازی، فرانک رایکارد مربی وقت بارسا، 5 دقیقه به مسی فرصت بازی کردن داد. در مسابقه ای که به برتری 2-0 کاتالان ها انجامید.

از آن تاریخ، مسی 17 بار دیگر مقابل ختافه قرار گرفته است(14 بار در لالیگا و 3 بار در کوپا دل ری) و در این 17 بازی، موفق به زدن 15 گل به این تیم شده است. تقریبا هر بازی یک گل. آمار گلزنی مسی در سه بازی بارسا در کوپا دل ری مقابل ختافه نیز در نوع خود جالب است. سه بازی و 6 گل. مسی همچنین 9 گل در لالیگا به ختافه زده است.

آخرین گل نابغه آرژانتینی به ختافه بر می گردد به 3 می امسال و در تساوی 2-2 دو تیم که گل اول بارسا توسط مسی به ثمر رسید. مسابقه ای که پایانی تلخ برای بارسلونا داشت و این تیم بازی 2-0 برده را با تساوی 2-2  در نوکمپ عوض کرد. مسی در فصل 2013-2014، 6 بار موفق به گشودن دروازه ختافه شد. 5 گل در کوپا دل ری و 1 گل در لالیگا. باید دید که امشب این فوق ستاره بارسا در مقابل تیم چهارم شهر مادرید چه خواهد کرد.

برچسب ها : ,,,
رمز موفقيت رئال در کسب 20 برد متوالي
  • بازدید : (40)
رمز موفقيت رئال در کسب 20 برد متوالي

رمز موفقيت رئال در کسب 20 برد متوالي


رئال مادريد شب گذشته با برتري 4-1 در مقابل آلمريا، رکورد بردهاي متوالي خود را به 20 رساند.

رئال حالا 5 بازی دیگر با شکستن رکورد تیم کوریتیبا فاصله دارد. رکوردی که شکستنش برای کهکشانی ها دور از دسترس نیست. رئال پس از شکست 2-1 خانگی از اتلتیکو مادرید، در 20 بازی بعدی خود در تمام رقابت ها به برتری رسیده است.

آنها در این 20 بازی(12 بازی در لالیگا، 2 بازی در کوپا دل ری و 6 بازی در لیگ قهرمانان)، موفق به زدن 75 گل شده اند.متوسط 3.75 گل در هر بازی.50 گل در لالیگا(متوسط 4 گل در هر بازی)، 16 گل در لیگ قهرمانان و 9 گل در کوپا دل ری.

اما آمار خط دفاعی رئال در این 20 بازی نیز خیره کننده و استثنایی است. خط دفاعی رئال تنها 10 گل یعنی بطور متوسط 0.5 گل در هر بازی دریافت داشته است. 7 گل در لالیگا، 1 گل در کوپا دل ری و فقط 2 گل در لیگ قهرمانان. این آمار استثنایی در خط حمله و دفاع، خود نشان می دهد که چگونه رئال در حال حاضر به بهترین تیم دنیا و مجموعه ای مهارنشدنی بدل شده است.

برچسب ها : ,
صحبت های مارسلو در گفتگو با وبسايت يوفا
  • بازدید : (99)
صحبت های مارسلو در گفتگو با وبسايت يوفا

مارسلو: نمي خواهم روبرتو کارلوس رئال باشم


رئال مادريد فردا عازم مراکش مي شود تا در جام جهاني باشگاه ها حضور يابد. در آستانه اين رويداد مهم، "مارسلو"، مدافع چپ برزيلي رئال مادريد، با وبسايت فيفا گفتگويي انجام داد.

مارسلو در این مصاحبه به تمجید از سرمربی تیمش کارلو آنچلوتی پرداخت و نقش او در موفقیت های اخیر رئال را بسیار پررنگ دانست.

کارلو آنچلوتی

آنچلوتی مربی بسیار بزرگی است. او از من می خواهد که همیشه در خدمت تیم باشم. در دفاع حضوری فعال داشته باشم و به همان نسبت نیز در برنامه های هجومی تیم شرکت کنم. او خودش فوتبالیست بوده و این نکته مهمی است. آنچلوتی خیلی خوب بازیکنان را درک می کند و می داند چه حرفی را در چه زمانی باید بزند. بازیکنان فوتبال، شخصیت هایی پیچیده دارند اما آنچلوتی خیلی خوب با این شخصیت ها آشناست.

برچسب ها : ,,,,
رسانه‌های دنیا واکنش‌های متفاوتی به رکوردشکنی رونالدو در لالیگا نشان دادند.
  • بازدید : (51)
رسانه‌های دنیا واکنش‌های متفاوتی به رکوردشکنی رونالدو در لالیگا نشان دادند.

رسانه‌های دنیا واکنش‌های متفاوتی به رکوردشکنی رونالدو در لالیگا نشان دادند.

 

 

 دویستمین گل کریستیانو و رکوردی که ستاره مادرید در دیدار شب گذشته مقابل سلتاویگو به جا گذاشت، از دید رسانه‌ها پنهان نماند. رسانه‌ها به هت‌تریک رونالدو که باعث پیروزی سه بر صفر رئال مادرید مقابل سلتاویگو در هفته چهاردهم لالیگا شد، پرداختند و همچنین درباره پنالتی مشکوکی که در این بازی به سود رئالی‌ها گرفته شد، صحبت کردند.(مابقی در ادامه مطلب)


برچسب ها : ,,
کريس رونالدو، سلطان هت تريک در لاليگا
  • بازدید : (108)
کريس رونالدو، سلطان هت تريک در لاليگا

کريس رونالدو، سلطان هت تريک در لاليگا


کريس رونالدو شب گذشته موفق شد يکبار ديگر هت تريک کند و با همين سه گل، رئال مقابل سلتا پيروز شد و به هجدهمين برد متوالي خود در تمام رقابت هاي اين فصل دست يافت.

این بیست و سومین هت تریک رونالدو در لالیگا بود. او که از سال 2009 در رئال مادرید حضور دارد، شب گذشته موفق شد با ثبت این هت تریک، از رکورد دی استفانو و تلمو زارا پیشی بگیرد و خود سلطان فعلی هت تریک در اسپانیا لقب بگیرد.

کریستیانو تنها در دو بازی این فصل موفق به گلزنی نشده است. در مقابل سوسیه داد که حضور نداشت و در مقابل مالاگا که "کامنی"، دروازه بان مالاگا یک تنه در مقابل او ایستاد و اجازه گلزنی به این اعجوبه پرتغالی نداد.

او تاکنون در 13 بازی، 23 گل به ثمر رسانده است. متوسط 1.76 گل در هر بازی. با همین آمار، رونالدو می توانسته تا همینجای رقابت ها، در 27 دوره از مسابقات لالیگا آقای گل باشد.یک آمار استثنایی برای آقای رکورد رئال مادرید.

برچسب ها : ,,
بيل: رونالدو شايسته دريافت توپ طلاست
  • بازدید : (78)
بيل: رونالدو شايسته دريافت توپ طلاست

بيل: رونالدو شايسته دريافت توپ طلاست


گرت بيل، ستاره ي رئال مادريد معتقد است که کريستيانو رونالدو، فوق ستاره ي سپيدپوشان با داشتن سالي "فوق‌العاده"، شايسته دريافت توپ طلاست.

ستاره ی پرتغالی موفق شد قهرمانی چمپینوزلیگ، کوپا دل ری و سوپرکاپ اروپا را به دست آورد و در فصل جاری نیز با به ثمر رساندن 29 گل در 21 بازی، بهترین گلزن به شمار می‌رود. رونالدو در کنار لیونل مسی و نویر، نامزد دریافت توپ طلاست و بیل او را شایسته ترین نامزد می‌داند.

او گفت:" رونالدو امسال فوق‌العاده بود. و شایسته ی دریافت توپ طلاست."

همچنین لیزارازو، ستاره ی سابق بایرن مونیخ و تیم ملی فرانسه نیز معتقد است که رونالدو فصل بهتری نسبت به مسی داشته است. او گفت:" رونالدو این فصل بهتر از مسی بود."

برچسب ها : ,,,,
بنزما نظر ژابي در مورد کاسياس را تاييد کرد
  • بازدید : (56)

بنزما نظر ژابي در مورد کاسياس را تاييد کرد


ژابي آلونسو ماه گذشته در اظهارنظري عجيب عنوان کرده بود که مانوئل نوير، بهترين دروازه باني است که با وي همبازي بوده و برترين در دنياست.

این در حالی است که ژابی سال ها با ایکر کاسیاس در تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید همبازی بود.چند روز بعد از اضهارات وقتی خبرنگار "Tele foot" در مورد برنده توپ طلا از بنزما سوال پرسید، او جواب داد:" مسلما رونالدو شایسته ترین فرد برای کسب توپ طلاست. با وجود اینکه نویر بهترین دروازه بان دنیاست اما فکر نمی کنم در مقایسه با رونالدو شانسی برای تصاحب این عنوان داشته باشد."

بکار بردن لفظ بهترین دروازه بان دنیا از سوی بنزما برای توصیف نویر، دقیقا مهر تاییدی بود بر گفته ژابی آلونسو.حال باید دید واکنش کاسیاس در قبال این نظر بنزما چه خواهد بود.

برچسب ها : ,,
زارتا:وظيفه سوارز،فضاسازي براي مسي است
  • بازدید : (72)
زارتا:وظيفه سوارز،فضاسازي براي مسي است

 

زارتا:وظيفه سوارز،فضاسازي براي مسي است

 

بارسلونا به چهارمين برد متوالي خود در لاليگا دست يافت و اسپانيول را 5-1 شکست داد. مدير ورزشي اين تيم، در پايان بازي به تمجيد از عملکرد بازيکنان بارسا پرداخت.

 زوبی زارتا که معمولا در پایان هر دیدار بارسا، پاسخگوی سوالات خبرنگاران می شود، پس از اتمام دربی کاتالونیا نیز به خبرنگاران حاضر در نوکمپ گفت:

پیروزی در دربی

جریان بازی تحت کنترل ما بود. درگیرانه و جدی بازی کردیم و ریتم هماهنگی از ابتدا تا به انتها داشتیم.گل تساوی مسی در دقیقه 46، کمک کرد تا آسوده خاطر به رختکن برویم و در نیمه دوم هم کار را تمام کردیم.
 


برچسب ها : ,,,,
سيلوا: بازي کردن کنار رونالدو؟باورم نمي شود
  • بازدید : (51)
سيلوا: بازي کردن کنار رونالدو؟باورم نمي شود

 

سيلوا: بازي کردن کنار رونالدو؟باورم نمي شود

 

شايعه پيوستن "لوکاس سيلوا"، هافبک ارزشمند تيم کرويزيرو به رئال مادريد، روز به روز قوت مي گيرد و پيش بيني مي شود که همين هفته، کار اين انتقال نهايي شود.

 روز گذشته "کرویزیرو"، آخرین بازی فصل خود را مقابل فلومیننزه برگزار کرد که به برتری 2-1 این تیم انجامید. کرویزیرو با داشتن لوکاس سیلوا، در این فصل نیز برای دومین بار متوالی قهرمان برزیل شد.

خبرنگار AS در برزیل، در پایان این دیدار با سیلوا مصاحبه ای ترتیب داد. سیلوا در این مصاحبه گفت:

وضعیت فعلی شما

در حال حاضر از آنچه که در زندگی ورزشی من در حال رخ دادن است، بی نهایت خوشحالم. با کرویزیرو دو بار قهرمان برزیل شدم و تاریخسازی کردیم.هنوز خیلی جوانم و از این خوشحال تر نمی توانم باشم.همه چیز خیلی سریع برای من اتفاق افتاده است و باید سپاسگزار خداوند باشم.(مابقی را در ادامه مطلب بخوانید)


برچسب ها : ,,,
اینفوگرافی/ 200 گل رونالدو در لالیگا
  • بازدید : (108)

 کریستیانو رونالدو با هت تریک در بازی برابر سلتاویگو تعداد گل هایش را در این تیم مادریدی به عدد 200 رساند. این در حالی است که این بازیکن تنها 178 بازی برای تیمش انجام داده است.


در ادامه مطلب اینفوگرافی 200 گل رونالدو را  می‌بینید.

 

برچسب ها : ,,,
هت تریک رونالدو و مسی در شب های برد تیم هایشان
  • بازدید : (80)
هت تریک رونالدو و مسی در شب های برد تیم هایشان

رئال مادرید در برنابئو و در حضور بیش از ۸۰ هزار تماشاگر میزبان سلتاویگو بود و با نتیجه سه بر صفر به برتری رسید.

رونالدو در این بازی موفق به هت تریک شد و در دقایق ۳۶، ۶۵ و ۸۱ دروازه حریف را باز کرد و بیست و سومین هت تریک خود را ثبت کرد تا رکورددار لالیگا شود.

این هجدهمین برد متوالی رئالی‌ها در این فصل بود و آن‌ها موفق شدند با رکورد بارسای ریکارد برابری کنند.

همچنین رونالدو با این هت تریک به رکورد23 هت‌تریک رسید و توانست 23گلش هم در این فصل رقابت های لالیگا را بزنه.

و شب بعد در داربی بارسلون بارسلونا توانست در یک بازی یک طرفه الارقم این که اسپانیول گل اول رو زد بارسلون در شب درخشش مسی توانست بازی رو برگرداند و 5بر1 به پیروزی برسه و مسی هم مثل رونالدو توانست هت تریک کنه 13 گل خودش رو در لالیگا زد و دو گل دیگر بارسا رو پیکه و پدرو زدن


برچسب ها : ,,,,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 4
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد