X بستن تبليغات
X بستن تبليغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
کلوپ: ما حالا شبيه يک مشت احمق هستيم
دسته بندی : اخبار فوتبالی,آلمان,,
  • بازدید : (63)
کلوپ: ما حالا شبيه يک مشت احمق هستيم

کلوپ: ما حالا شبيه يک مشت احمق هستيم


يورگن کلوپ، سرمربي بروسيا دورتموند، پس از شکست 2-1 تيمش مقابل وردربرمن، اعلام کرد که خود و بازيکنانش ‏اکنون شبيه "يک مشت احمق" به نظر مي رسند.

زردها که امیدوار بودند در آخرین دیدار سال 2014، به نتیجه خوبی برسند، با این شکست، به ‏رتبه هفدهم جدول سقوط کردند. کلوپ اکنون امیدوار است که فرصت تعطیلات زمستانی به تیمش کمک کند تا بتوانند به ‏روزهای خوب شان برگردند.‏
او به خبرنگاران گفت:" بهترین خبر امروز این است که سال 2014 به پایان رسید. هر انتقادی که اکنون از ما می شود، ‏منصفانه است. ما اکنون مثل یک مشت احمق به نظر می رسیم و این کاملا تقصر خودمان است. ما اکنون سه هفته زمان ‏داریم تا آماده شویم. سپس می توانیم شرایط مان را روبه راه کنیم."‏
بروسیا دورتموند در اولین دیدارشان بعد از تعطیلات زمستانی، به مصاف بایر لورکوزن خواهد رفت.‏

برچسب ها : ,,
خشم اهالي بوندسليگا از اظهارات اخير برايتنر
دسته بندی : اخبار فوتبالی,آلمان,,
  • بازدید : (24)
خشم اهالي بوندسليگا از اظهارات اخير برايتنر

اظهارات پل برايتنر، ستاره سابق تيم ملي آلمان، در تحقير رقباي بايرن مونيخ، واکنش‌هايي را به دنبال داشت.

 
 پنرل برایتنر، نماینده فعلی باشگاه بایرن، کسل‌کننده بودن بوندسلیگا را تقصیر تیم‌های دیگر انداخت و گفت:" ما برای ناتوانی تیم‌های دیگر نمی‌توانیم کاری بکنیم."
امروز هوب استیونس سرمربی حال حاضر تیم اشتوتگارت که سابقه هدایت شالکه، هرتا، کلن و هامبورگ را هم در کارنامه دارد در واکنش به اظهارات برایتنر گفت:" او در این فوتبال چه می‌خواهد؟ من او را می‌شناسم. زمانی که در براون‌شوایگ توپ می‌زد، روبروی هم بازی کرده‌ایم. از آن زمان خیلی گذشته است. من در فوتبال باقی ماندم، ولی او چه؟ واقعا چه کار می‌کند؟ من که نمی‌دانم. او چطور از بیرون گود می‌تواند قضاوت کند که در تیم‌های دیگر چه می‌گذرد؟ من از بیرون گود تنها می‌توانم بگویم که بایرن مونیخ سال‌هاست در بهترین شرایط کار کرده که مهم‌ترین بخش موفقیت آنها برمی‌گردد به اولی هوینس."
البته این مربی باسابقه هلندی تنها فردی نبود که خشم خود را از گفته‌های برایتنر ابراز کرد. رئیس باشگاه کلن هم به "بیلد" گفت:" من واقعا نمی‌توانم حدس بزنم سی یا چهل سال پیش چه اتفاقی افتاده است، که یک تیم اینطور رو به جلو می‌تازد؛ طوری که کلن و بقیه تیم‌ها به گرد پایش هم نمی‌رسند. ولی هر چه هست، قطعا سادگی محض است که آن را به ناتوانی سایر تیم‌ها ربط بدهیم."
توماس آیشین مدیر وردربرمن هم گفت:" بایرنی‌ها از جایگاه خاص خود که برای به دست آوردنش به سختی کار کرده‌اند، بالاترین استفاده را می‌کنند. ولی این بدان معنا نیست که بقیه ناتوان هستند. حرفی که زده شده، بی‌احترامی است.
مدیر ورزشی بروسیا مونشن‌گلادباخ فرد دیگری بود که واکنش نشان داد:" بایرن تیم خوبی دارد که حاصل زحمات هوینس و رومنیگه است، نه برایتنر."
مربی ولفسبورگ اما در نهایت خونسردی فقط گفت:" با این وضعیتی که پیش آمده، حتما پل (برایتنر) فردا به من زنگ خواهد زد ولی فکر کنم شماره‌ام را ندارد."

برچسب ها : ,,
گوارديولا: شاختار فقط لوئيز آدريانو نيست
  • بازدید : (22)
گوارديولا: شاختار فقط لوئيز آدريانو نيست

گوارديولا: شاختار فقط لوئيز آدريانو نيست

 

پپ گوارديولا، سرمربي بايرن مونيخ، معتقد است شاختار دونتسک، حريف تيمش در مرحله يک هشتم نهايي ليگ ‏قهرمانان، تنها به لوئيز آدريانو، وابسته نيست.

پپ گواردیولا امروز پس از قرعه‌کشی دور یک‌هشتم پایانی چمپیونزلیگ در نشستی خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران بی‌شماری که در مونیخ حاضر شده بودند در رابطه با قرعه بایرن در این رقابت‌ها و همچنین بازی بوندسلیگایی بعدی تیمش مقابل فرایبورگ پاسخ داد.

دیدار با شاختار دونتسک:
بایرن مونیخ هیچ‌وقت مقابل دونتسک بازی نکرده، ولی خود من چهار پنج بار تجربه رویارویی با این تیم را دارم. آنها یکی از بهترین مربیان اروپا را در اختیار دارند. در تیمشان چندین بازیکن برزیلی بازی می‌کنند. ولی مسلما ما برای برد به میدان خواهیم رفت. سیستم آنها به این صورت است که بازیکنان جوان برزیلی را به خدمت می‌گیرند و چند سال بعد به تیم‌های دیگر اروپایی می‌فروشند. آنها خیلی ثروتمندند.


برچسب ها : ,,,,
روبن:خوب شد به آرسنال نخورديم
  • بازدید : (51)
روبن:خوب شد به آرسنال نخورديم

روبن:خوب شد به آرسنال نخورديم

 

آرين روبن، ستاره هلندي بايرن مونيخ، از اينکه تيمش در مرحله يک هشتم نهايي چمپيونزليگ با آرسنال روبرو نشد، ‏ابراز خرسندي کرد.

بایرنی ها در دو فصل گذشته، در مرحله یک هشتم نهایی با توپچی های لندن روبرو شدند و ‏علی رغم اینکه هر دو بار توانستند شاگردان ونگر را شکست بدهند اما به دردسر افتادند.‏
آنها این بار باید در این مرحله با شاختار دونتسک روبرو شوند و روبن اعلام کرد که نباید این حریف اوکراینی را دست ‏کم بگیرند.‏
او به سایت باشگاه بایرن گفت:" فکر می کنم خوب شد که این بار با حریف متفاوتی روبرو می شویم و این بار حریفان آرسنال نیست. ‏باید مراقب باشیم. آنها چند بازیکن برزیلی خوب دارند. ما حریفان مان را به دقت آنالیز می کنیم و روی کارمان تمرکز داریم. اگر ‏مراقب باشیم، می توانیم موفق شویم."‏


برچسب ها : ,,,
کلوپ: هواداران همه زندگي ما هستند
دسته بندی : اخبار فوتبالی,آلمان,,
  • بازدید : (18)
کلوپ: هواداران همه زندگي ما هستند

کلوپ: هواداران همه زندگي ما هستند


امشب در المپيا اشتاديون شهر برلين بروسيا دورتموند با يک گل مغلوب هرتا شد تا در ادامه تيره‌روزي‌هايش خطر سقوط ‏به دسته پايين‌تر را بيش از پيش احساس کند.

یورگن کلوپ، سرمربی زردهای وست‌فالن، بعد از این دیدار گفت:" نیمه اول دقیقا برعکس آن ‏چیزی بود که ما می‌خواستیم. معلوم بود هرتا می‌خواهد چطور بازی کند، این به آن معنا است که ما باید فضاهای لازم را ‏برای آنها می‌بستیم. تا قبل از دریافت گل این کار را کردیم و موقعیت‌های بسیاری را هم از حریف گرفتیم اما خودمان ‏هدفمند جلو نمی‌رفتیم. با اینکه در مالکیت توپ خوب عمل کردیم ولی کار خاصی نتوانستیم صورت بدهیم. راهی که رفتیم ‏اشتباه بود. گلی که دریافت کردیم فشار حریف را افزایش داد. در چنین مسابقه‌ای که حریف با هرآنچه در چنته دارد جلوی ‏هر توپی را می‌گرفت، معلوم بود کار ساده‌ای پیش رو نداریم.‏
در نیمه دوم سیستم بازی را از 1-4-1-4 به 2-4-4 تغییر دادم. کمی طول کشید تا تیم خودش را با این تغییر هماهنگ ‏کرد. بعد از آن، موقعیت‌هایی به دست آوردیم ولی نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و یک بار دیگر شکست خوردیم.‏
در مورد رفتار هواداران بعد از بازی فقط می‌توانم بگویم که فوق‌العاده بود، فوق‌العاده! احساسم این بود که آنها می‌خواهند ‏به ما بگویند از نمایشی که دیدند راضی نیستند. این برای من کاملا قابل درک است. ما در زمین ماندیم تا آنچه را آنها ‏برای گفتن به ما داشتند بشنویم؛ ولی آنچه شنیدم حمایت بود! ما هر هفته این را می‌شنویم که تیمی بزرگ هستیم. البته این ‏تیم بزرگ مشکلاتش هم بزرگ است. میخواهم بگویم که این هواداران همه زندگی ما هستند؛ همه افتخار و اعتبار ما."‏

برچسب ها : ,,
کلوپ: دورتموند براي سقوط نکردن مي جنگد
دسته بندی : اخبار فوتبالی,آلمان,,
  • بازدید : (51)
کلوپ: دورتموند براي سقوط نکردن مي جنگد

کلوپ: دورتموند براي سقوط نکردن مي جنگد


از فصل 1971-1972، سابقه نداشته که دورتموند چنين وضعيت بدي در جدول بوندسليگا داشته باشد و به نوعي براي سقوط نکردن مبارزه کند.اين تيم از 11 بازي اخير خود، تنها دو بازي را برده است.

دورتموند که در 4 فصل اخیر، دو بار قهرمان و دو بار نایب قهرمان آلمان شده است، به نظر می رسید که در این فصل نیز جدی ترین رقیب بایرن برای کسب عنوان قهرمانی باشد اما یک سری شکست های باورنکردنی، این تیم را حتی به انتهای جدول بوندسلیگا نیز چسباند. با این حال، برتری 1-0 خانگی جمعه گذشته مقابل هوفنهایم، باعث شد تا این تیم به رده 14 صعود کند.

جدال امروز این تیم با هرتای رده 15، به نوعی نبرد دو تیم برای بقا تلقی می شود. مساله ای که "یورگن کلوپ"، سرمربی دورتموند نیز بدان اذعان دارد.

وی به خبرنگاران گفت:" بازی با هرتا نبرد دو تیم در حال سقوط برای بقاست. ما از وضعیت بدمان در جدول آگاهیم و می دانیم که در حال حاضر باید برای سقوط نکردن بجنگیم. جدال بسیار دشواری مقابل هرتا خواهیم داشت.

ما نیاز به ثبات داریم و پیروزی در این بازی می تواند اعتماد به نفسمان را به ما بازگرداند.خوشبختانه کهل و هوملس برای این بازی بهبود یافته اند. هر چند که هنوز بصورت 100 درصد مشخص نیست که می توانم از وجود آنها استفاده کنم یا خیر؟"

برچسب ها : ,,
ريبري نگران پيوستن رويس به بايرن
دسته بندی : اخبار فوتبالی,آلمان,,
  • بازدید : (49)
ريبري نگران پيوستن رويس به بايرن

 

ريبری نگران پيوستن رويس به بايرن

 

فرانک ريبری در جشن باشگاه بايرن مونيخ به مناسبت کريسمس هرچه سعي کرد خود را از خبرنگاران پنهان کند، فايده نداشت. مدل ريش جديدش او را از دور نشان مي‌داد و از بقيه متمايز مي‌کرد.

 هافبک فرانسوی و نامدار باواریایی‌ها که در بازی شنبه شب مقابل بایرلورکوزن صدمین گل خود را با پیراهن قرمز رنگ بایرن به ثمر رساند، موجب شد که پپ گواردیولا اینبار در تحسین وی چنین بگوید:" فرانک بخش بزرگی از تاریخ بایرن است. او یکی از بهترین بازیکنان خارجی این باشگاه است."
او که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته پبشتر به "کیکر" گفته بود:" می‌دانم که می‌توانم به تیم کمک کنم. همچنان روی من حساب کنید."
در هفته‌های گذشته شایعاتی مبنی بر علاقه سران باشگاه بایرن به مارکو رویس، نقل محافل ورزشی بود. او جوان است و بسیار بااستعداد و برای باواریایی‌ها طعمه مطلوبی به حساب می‌آید. اما این احتمال وجود دارد که حضور او در مونیخ جای ریبری را تنگ کند.
این بازیکن فرانسوی در واکنش به این شایعات به خبرنگاران حاضر در جشن کریسمس باشگاه بایرن مونیخ گفت:" من هنوز هستم."


برچسب ها : ,,,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد